manga_preview
Boruto TBV 09

Nežnosť 2

Nežnosť 2

Ahojte Smiling

Predpokladám, že nikto asi nespoznal na prvý pohľad, že ide o obrázok odo mňa. Už to bola nejaká doba Laughing out loud.

Čítala som si staré komentáre a pozerala sa do mojej galérie a nechcelo sa mi veriť ako som vtedy kreslila... Preto som si chcela skúsiť prekresliť jeden z mojich starých obrázkov, konkrétne tento Smiling Zmenila som štýl a techniku, momentálne kreslím prevažne digitálne. Okrem toho som zmenila aj námet mojich kresieb. Pred 2 rokmi som začala počúvať klasický rok, hudbu z 60tych, 70tych a 80tych rokov a stále viac a viac som sa o túto hudbu a kultúru začala zaujímať, pomáhalo mi to pri každodennom žití Laughing out loud. A preto som začala kresliť kapely a interprétov, ktorých som počúvala. Ak by sa niekto chcel pozrieť, mám instagram, na ktorý sem tam pridávam práve tieto kresby, keďže momentálne nekreslím už nič iné. Instagram link Dávam to sem preto, lebo si nie som istá kedy a či ešte nakreslím niečo do Naruto sveta a koho to zaujíma, môže sa v rýchlosti mrknúť.

Okrem toho len ďalej žijem svoj život a študujem na výške, takže len taká nová kapitola a veľa zmien Laughing out loud

Dúfam, že sa vám tento obrázok páči a budem rada ak mi napíšete aj nejaký ten komentár, ak si ešte na mňa pamätáte Smiling.

Výsledek

+++++++++-
Skóre: 9.6, Hlasů: 5

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aldrig
Vložil Aldrig, Čt, 2018-12-13 20:53 | Ninja už: 5027 dní, Příspěvků: 406 | Autor je: Kankurova kosmetička

A Vám skúsim všetkým odpovedať Laughing out loud Zhrniem to tak, že sa naozaj čudujem, ako ste to mohli spoznať, keďže mne ten štýl príde veľmi odlišný, takže za to pozorné oko vás naozaj obdivujem Laughing out loud
Druhá vec, ďakujem za pochvalu Kakashi YES

Egil: vďaka, že si myslíš, že mám špecifický štýl, to vie umelca vždy potešiť, keď jeho prácu dokážu ľudia spoznať Smiling

Hromis: Podľa nosa? Ale? A zasa si myslím, že tento nos je odlišný od tých starých, ale asi niečo na tom bude Laughing out loud. To je pravda, tradičné techniky sú častokrát zaujímavejšie. Myslím si, že sa k tomu vždy vrátim a aj vraciam, síce zriedkavejšie než predtým, ale predsa.

noleda: Áno, bola som to ja s kým si sa bavila o tej hĺbkotlači (bohužiaľ som sa k tomuto odvtedy nedostala a mám pocit, že ešte veľmi dlho, ak vôbec, nedostanem Sad ale uznávam, že grafika konieckoncov asi nie je moja parketa a vtedy mi išlo o to aj preto, že som sa hlásila na obor grafika na výšku.. keďže to nevyšlo, momentálne som na dejinách umenia, takže praktické umenie nemám žiadne, iba teóriu Laughing out loud)
Hmmm, v tomto máš úplnú pravdu, u mňa to je také, že keď ma niečo veľmi zaujme (priam až posadne), nedokážem sa od toho odtrhnúť veľmi dlhú dobu a u mňa je to tak, že čo mám rada medzi filmami, knihami, hrami, tentoraz hudbou, musím prenášať aj do toho čo kreslím. A teraz je to proste toto. Doteraz som si myslela, že je to skôr negatívna vec a že týmto sa skôr obmedzujem. Neviem to posúdiť. Vážim si však tvojich slov a verím tomu, keďže už máš viac skúseností v umeleckom živote než ja Eye-wink.
Čo sa týka tej techniky.. je to obrovská téma Laughing out loud. Úprimne, digitálne kreslím už asi 5-6 rokov, no nikdy som to nerobila až v takom veľkom množstve, že by mi to nahradilo skice na papieri. Nastala však taká chvíľa, keď ako vravíš, mi to prišlo jednoduchšie čo sa týka času a energie. Je to rozhodne jednoduchšie neskoro večer len zapojiť tablet a kresliť na notebooku, než by som mala pripravovať všetky farby, vodu, pomôcky, dobré osvetlenie, atď Laughing out loud. Nevravím, že na papier už vôbec nekreslím, no robím to menej než v tej dobe, keď som sem pridávala pravidelne. Rozumiem čo tým myslíš a zväčša s tebou súhlasím, tradičné techniky majú viacej osobnosti...
Starý obrázok môže byť lepší technikou, ale nemôžem si pomôcť, pre mňa je lepší ten nový obrázok, pretože ja v ňom vidím posun vo všetkých smeroch, lepšia anatómia, lepšie narábanie s farbami, lepšia štylizácia. A proste v tom vidím a cítim tú námahu čo som do toho dala, aby som sa zlepšila. Ale zasa chápem, že to vidí asi iba autor a tí, čo sa na to potom pozrú vidia výsledok bez procesu.
Spýtala by som sa, je podľa teba tento obrázok horší len pre to, že je tvorený digitálne? (toto vôbec nemyslím negatívne, ale naozaj ma to zaujíma... a rozmýšľam, či mám prekresliť ďalší obrázok z mojej galérie no tentoraz vodovkami na papier ako predtým, aby sme všetci mali presnejšiu mierku porovnania Laughing out loud asi som aj ja spravila chybu, že som ako porovnanie tvorila úplne inou technikou... ) Lebo teraz ma mrzí, že si všetci myslíte, že ten starý obrázok je lepší. Viem, že to tak nemyslíte, ale pre mňa to znie ako keby som nespravila žiadny posun, pretože logicky by mal byť novší obrázok lepší než ten prvý, no podľa vašich slov tomu tak nie je.

Každopádne, veľmi, veľmi, veľmi ti ďakujem za tvoj obsiahly komentár, v kútiku duše som dúfala, že sa práve ty vyjadríš Smiling. A tiež ďakujem za povzbudenie a prianie, veľmi si to od teba cením.

BeeSan: Ďakujem aj tebe za komentár Smiling Je to zaujímavé, pretože k tomu starému obrázku mi ľudia písali, že jej úsmev vyzerá maniacky Laughing out loud a to som sa tak snažila, aby tentoraz vyzeral naozaj nežnejšie a jemnejšie...

Talking to myself
Crying out loud
Only I can hear me
I'm stuck inside a cloud

ikonku mám od https://doodlingleluke.tumblr.com

Obrázek uživatele Hromis
Vložil Hromis, Pá, 2018-12-14 00:27 | Ninja už: 3776 dní, Příspěvků: 489 | Autor je: Moderátor, Prodavač v květinářství Yamanaka

Tady přeci nelze hodnotit jestli je lepší nebo horší oproti tomu staršímu, protože není stejnou technikou! Eye-wink Nový je určitě uhlazenější, čistší provedením i barevně, takový opticky efektní přesně tak, jak jsi asi chtěla docílit, aby byl "lepší". A je to tak v pořádku. I digitální tvorba je určitě v lecčem velmi zajímavá a přínosná.
Ale jestli je ten první v něčem určitě lepší, tak v tom, žes ho kreslila v nějakém rozpoložení, měla jsi nějaký nápad a dala jsi mu ten prvotní náboj, ten, který ho právě dělá zajímavějším. Druhý už je pak recyklací, kterému se ten náboj snažíš tvrdě dát a toho je podle mě hrozně těžké dosáhnout, ať výsledek vypadá sebelíp. Smiling
.
Jistěže podle nosů. Je to takový tvůj malý, jednoduše pojatý určující znak, stejně jako třeba noledu poznáme podle očí a Poštolku podle... poštolky... Laughing out loud

Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!

Obrázek uživatele BeeSan
Vložil BeeSan, Čt, 2018-12-13 19:15 | Ninja už: 3387 dní, Příspěvků: 433 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Takisto som ťa pri pohľade na obrázok odhalil, dokonca s neochvejnou istotou Laughing out loud ... a takisto by som nepovedal, že staré dielo je horšie ako to nové ... nové je určite kreslené istejšiou rukou, ale úsmev sa mi viac páči na tom starom Smiling

Dzn dzn dzn

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2018-12-13 01:48 | Ninja už: 3881 dní, Příspěvků: 7446 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Tedy děvče, moc mile jsi mě včera překvapila, když jsem si rozklikla tvou galerku. Je vidět velký posun v přemýšlení od doby, co jsme se bavily v rámci nějaké té mise o grafických technikách hlubotisku (aspoň myslím, že jsi to byla ty Smiling). Máš velký a zřejmě přirozený dar zkoumat a zkoušet, ale zároveň neopouštět téma. To dělá i velkým frajerům v umění problém. Když jsou příliš nedočkaví nebo rozháraní, tak utíkají zběsile dopředu a pro jednu věc opouštějí rozdělanou práci jinde. Nevím, zda mě teď chápeš, co chci říct, ale na těch tvých pracích je vidět, že se snažíš různými cestami a technikami vyždímat to téma zcela a na dno. Takže teď sis vzala na paškál PC techniku a hudebníky a prostě jedeš. Suverénně, bez zbytečných kudrlinek a příkras. Je v tom úžasná svoboda, nejsi omezená nějakými líbivostmi tváří, není v tom žádná macha, se kterou jsem bojovala a bojuji já. Byla jsem z toho včera fakt doslova šokovaná a promýšlím ten komentář celý den.
Nicméně souhlasím s Hromisem, že všem umělcům sluší víc práce klasickými technikami, než v PC. Proč? Je to jako když člověk hraje na obyčejné a na elektrické vytuněné piáno. To vytuněné piáno tě nikdy nezklame, všechny klávesy hrajou naprosto správně, všechny se stejně mačkají, zvuk je perfektní, žádný falešný tón. Ale ať se konstruktéři staví na hlavu, ten zvuk nikdy nebude mít hloubku jako litinová ozvučná deska klasického piána. Stejně tak ti "dokonalý" PC stroj prostě sežere hloubku osobnosti, kterou přeneseš a otiskneš svou rukou. Já vím, ono to svádí vyzkoušet nové neobjevené možnosti, které ještě nikdo nevyzkoušel a možná je to taky pohodlné, vždy je po ruce tlačítko "Zpět". Taky je to móda a dost možná tě k tomu nasměrovává i škola. Proč to nevyzkoušet. Ale za sebe ti říkám, že ten první obrázek je mnohem, mnohem lepší. Přenesl mi sem kus tebe, tvé jedinečné osobitosti, která tě donutila vést ruku přesně tudy a ne jinudy.
Jsem ráda, že jsi zavítala, rozhodně držím moc palce, ať zůstaneš stále svá a jedinečná, jako doposud. Určitě se v uměleckém světě jen tak neztratíš, jde ti to zatraceně dobře!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Hromis
Vložil Hromis, St, 2018-12-12 22:27 | Ninja už: 3776 dní, Příspěvků: 489 | Autor je: Moderátor, Prodavač v květinářství Yamanaka

Podle nosa poznáš kosa... teda Aldrig! Hned to bylo jasné... Laughing out loud Musím se ale přimluvit za tradiční nedigitální techniky, ty mají i v tvé nenarutovské tvorbě větší kouzlo, viz ten Freddie. Smiling

Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!

Obrázek uživatele Egil
Vložil Egil, St, 2018-12-12 05:00 | Ninja už: 3014 dní, Příspěvků: 186 | Autor je: Konohamarova chůva

Pěkně jsi to překreslila.
Poznal jsem obrázek hned ze je od tebe. Ty máš už specifické kreslení, které jsem hned poznal. Nevím jak jinak to napsat. Smiling