Druhá šanca
Vložil suiken, Ne, 2018-11-18 12:30 | Ninja už: 4154 dní, Příspěvků: 2755
Ahoj ďalší voľný výkend a ďalší obrázok.
No..ani neviem čo k tomu písať zabralo to hodiny a plno nervov. Kedže som znovu použil Adobe after effects. Ktorý je na mňa príliš zložitý. No..bohužiaľ kedže ten program má vysoké nároky a môj PC je kus šrotu..tak kvalita utrpela. No bohužiaľ. Bola to znovu super skúsenosť.
Výsledek
Skóre: 9.7, Hlasů: 7
Mne sa to páči aj takto. Je to kruté.
24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?
Nakreslil jsi mu krásný obličej, ten klidný a soustředěný výraz se ti moc povedl. A „čakrové“ efekty jsou úžasné. Mockrát zdravím a přeji hodně štěstí
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Celkový efekt skvělý. Hlava s vlasy - na tu se nemůžu vynadívat, ta se fakt povedla. Jediné, co vidím, že by šlo ještě zlepšit, tak ta zatracená anatomie, ale nic konkrétního. Tak celkově. Je znát, když člověk ví, kde který sval je, jaký má tvar, a nebo když tvary chytá jen z předlohy. To je běh na dlouhou trať a ani nejlepší z lidí zde to nemají úplně vychytané, včetně mě. Takže žádný nervy z toho, je to fakt slušná práce, nedovedu si představit, jak bych vyráběla ty efekty .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Ahojky Sui, me se to moc libi. Divala jsem se na original predlohu (i jine pozy) a umim si predstavit velmi realne, ze se k tomu vratis i s dalsim nejakym dilkem. Jsem rada, ze tu porad od tebe vidim dalsi obrazky.
"Run! Try it and run away, if you think you can. Don't forget that you are my prey... Here and now!"