Senju Hashirama se vrací: Co neříkat kadeřníkovi
Znáte tuhle situaci?
Achjo, ty termíny. Já věděla, proč se nemám hlásit... Promiň, Corisan.
Šílenství je tu několikeré. První je to, které popadlo Tobiramu, druhé je ta skutečnost, co postihla Madaru, a třetí je to, co bude následovat. Ale to už by neprošlo cenzurou.
(Jinak, divím se, že na tohle nedošlo dřív, to háro nemohlo být v boji moc praktický...)
Výsledek
Skóre: 9.9, Hlasů: 7
Skvělý Tenhle komix je hodně o realitě, každá kadeřnice má o konečcích jiný pojem :3 chci víc komixů od tebe, jsou boží.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Jé, díky moc. To jsem poctěna. Ráda bych ještě v nějaký rozumný době dokreslila ty zbylý témata.
Jak ty to děláš, že je to vždycky tak originálně vtipný?
Obávám se, že to moc originální není. Prostě splácávám všechno možný dohromady. Včetně podnětů jiných lidí.
Ale zrovna tady - ostříhat Madaru je mým přáním už od mise s antistresovýma omalovánkama.
Taky mám svého "Tobiramu". A dopadám úplně stejně. Jenže u mě ku naprosté spokojenosti . Díky za tuhle sérii, je prvotřídní!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Tyjo, tak to máš ohromnou výhodu. Já děkuju.
v pohodě, hlavně, že něco přibylo
nápad dokonalý jako obvykle a to pozadí
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Asi budu zdržovat u většiny témat, jsem jaksi ve skluzu a pochybuju, že to doženu. Hrozně dlouho jsem přemýšlela, jak vůbec v rámci Hashiramy vyjádřit šílenství, aby se to nějak lišilo od toho zbytku, protože šílený je to úplně všechno. To se mi nakonec hádám stejně nepovedlo, ale co už.
Děkuju!
Už jsem to říkala jednou, a tak to řeknu i po druhý - Ach ten Druhý Hokage
U kadeřníka jsem (naštěstí) nikdy nebyla, ale s Madarou soucítím Na své dlouhé kadeře nedám dopustit. I přesto, že si poslední dobou stále častěji říkám, jak ráda bych se toho ohonu zbavila, protože kudy chodím, tudy trousím vlasy
Malá technická: Madara zesinal zděšením, nebo je to přirozená barva pleti všech Uchihů?
Jo, Tobirama není jen tak někdo.
Tak tebe si s krátkýma vlasama vůbec neumím představit. I když...
Uchihové jsou bledí od přírody, hezky se to doplňuje s těma červenýma očima a před pár lety po tom holky šílely. Ne, na spodním obrázku skutečně měl zesinat zděšením.
Kdysi jsem řekla, že to chci pod bradu, a nakonec to bylo po uši. Ano, znám to. Tobiramův ďábelskej ksicht je výbornej, skvěle vystižená situace.
Jo, tak přesně takhle jsem to měla taky. A vlastně to pak bylo docela dobrý, hlavně když se to nějak natočilo (ale to se mi fakt nechtělo dělat).
Hihi, díky.
Výborný nápad. Moc se mi to líbí.
Díky, to jsem ráda.