manga_preview
Boruto TBV 08

Sakura


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Po, 2018-08-27 03:16 | Ninja už: 6053 dní, Příspěvků: 3262 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Vítam ťa v FA sekcií XD
Sme radi že si sa rozhodla sa s nami podeliť o svoje diela.
K tomu konkrétnemu:
Anatómia na prvú kresbu vôbec nieje zlá. Takže chválim. Páči sa mi aj že si to vyfarbila, telový odtieň sa ti podaril výborne trafiť. A tak isto sa mi páči vyfarbenie vlasov.
Možno by bolo trochu vhodné popracovať na tej hrudnej časti tam sú trochu nedostatky ale nič čo by trochu cviku nevyriešilo. Výraz tváre je tak isto výborný. K vyfarbeniu drobná rada, skús vyfarbovať v jednom smere a viac vrstiev potom získa farba jednoliatosť a sýtejší výraz.

A trochu technická záležitosť na koniec. Poprosím o preradenie obrázku tam kam patrí. Čili váš FanArt - podzložka - Haruno Sakura. Teraz to máš žiaľ zaradené v Avataroch a tam to nepatrí.

Inak dobrá práca a držím palce v ďalšej tvorbe. treba len kresliť a kresliť chce to ešte cvik. Ale to už je každodenný chleba každého umelca.

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele Domi_Nika
Vložil Domi_Nika, St, 2018-09-05 19:26 | Ninja už: 2213 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak nějak neviem ako mám ten obrázok presunúť inde, ešte sa tu veľmi neorientujem Naruto smutny mám ho zmazať a potom vložit znovu? Ďakujem za radu.

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2018-09-05 19:51 | Ninja už: 4184 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Nad obrázkem je tlačítko „upravit“. Když na něj klikneš, octneš se na stejné stránce, jako když jsi obrázek přidávala. Potom v kolonce „obrázková alba“ vybereš složku Haruno Sakura, která je uvnitř alba Váš FanArt. Je první shora, takže když budeš rolovat pomalu, najdeš ji. Teď jsi sice našla složku Haruno Sakura, ale jak si můžeš v seznamu všimnout podle nadřazeného alba, je uvnitř Avatarů (složky pro malinké obrázky). Snad jsem to napsala srozumitelně.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.