Chouji
Chouji měl takový hlad, že se mu už obličej přeměnil v brambůrky.
Blbá lepící pistol, několikrát mi popálila prst! Navíc mi ty chipsy málem snědl nejmenovaný člověk. Těžko se s nima manipulovalo kvůli jejich nepravidelným ohybům, proto to taky vypadá, jak to vypadá.
Přidávám se s koláží, s hlavou jsem se nechtěla po nikom opičit, už mi ten nápad v hlavě ležel delší dobu. Snad se bude líbit.
Výsledek
Skóre: 9.6, Hlasů: 7
Super nápad
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Díky
Teda! Takové škody! Ještě, že je to Chōji, taková Chōchō by se už drala z papíru, přilepená nebo ne, a šla by si to s výtvarnicí vyřídit. Bezvadně křupavý nápad!
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Díky! Už abych si šla radši pro štít, nechci to od ní schytat.
Parádní nápad! Moc se mi líbí myšlenka udělat Choujiho z jídla, mohla jsi i místo vlasů a listů dole použít nějaké jídlo, třeba čokoládu a pórek . Jinak bomba, díky za příspěvek!!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Děkuju! To máš pravdu, mohla. A že toho doma taky máme. Ale nevím, jak by tomu potom bylo s pravidlem použití minimálně 2 přírodních materiálů.
Wow! To je bomba! Ten obličej je naprosto super nápad! Krásně jsi ho vystihla! Ta šála je z ubrousků? Je úplně boží! Jen je trochu škoda, že ty pokreslené brambůrky jsou nyní pro pozemšťany a mimozemšťany nejedlé.
A abych nezapomněla, upřímnou soustrast! S lepící pistolí má špatné zkušenosti snad každý člověk. Vážně skvělá práce.
Nebudu říkat neplakej, neboť ne všechny slzy jsou zlé...“-John Ronald Reuel Tolkien ;•3
„Mnozí z těch, co žijí, by zasluhovali smrt. A mnozí z těch, co zemřeli, by si zasloužili žít.“-John Ronald Reuel Tolkien
KONOHA.CZ JE MŮJ ŽIVOT....
Podpoř mě na wattpadu... https://www.wattpad.com/user/wolfi-sama ;•3
Díky moc! Jop, jsou to ubrousky. Když jsem se doma dívala po nějakých barevných, našla jsem tyto asijské a nemohla jsem je tam nedat.
Ale jdi, minimálně pro zazemšťany a odzemšťany to pochoutka bude.
Není zač. Ty ubrousky jsou krásné. Přesně se to k tomu hodí.
To jo. Přeji dobrou chuť. XD Mám menší pocit, že ten obrázek moc dlouho v celku nevydrží. XD
Nebudu říkat neplakej, neboť ne všechny slzy jsou zlé...“-John Ronald Reuel Tolkien ;•3
„Mnozí z těch, co žijí, by zasluhovali smrt. A mnozí z těch, co zemřeli, by si zasloužili žít.“-John Ronald Reuel Tolkien
KONOHA.CZ JE MŮJ ŽIVOT....
Podpoř mě na wattpadu... https://www.wattpad.com/user/wolfi-sama ;•3
Je to jak říkáš, ty ostružiny se už začínají kazit.