manga_preview
Boruto TBV 09

Intenzívna Bolesť

Intenzívna Bolesť

Ďalší z mojich psycho výtvorov Laughing out loud Hm..verzie sú tri, z dôvodu vyjadrenia zvyšujúcej sa intenzity bolesti.
predloha:

Výsledek

+++++++++-
Skóre: 9.8, Hlasů: 13

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Lightning_Blade
Vložil Lightning_Blade, St, 2018-05-02 09:13 | Ninja už: 5816 dní, Příspěvků: 492 | Autor je: Konohamarova chůva

Opravdu desive. Ovsem naprosty souhlas s Noledou, tohle musi ven! Pokud ti v tom pomohou obrazky, tak to je moc dobre.

Drzim palecky, at se brzo objevi zase neco poklidnejsiho (napr. jako Itachi u jezera - to byla parada!!!) a je zase lip.

Mmch, myslim, zes to trefil presne - po vnitrni strance. Nedavno sem absolvovala dost nemily prozitek (silnou bolest blizke osoby z umrti pro ni nekoho velmi blizkeho) a presne takto bych to vyjadrila, kdybych umela kreslit ovsem.

"Run! Try it and run away, if you think you can. Don't forget that you are my prey... Here and now!"



Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Út, 2018-05-01 12:30 | Ninja už: 3878 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Opravdu děsivé. Vyjádřeno skvěle, a...chápu. No nezlob se, raději se budu těšit na obrázky, které prostupuje naděje, tohle je skutečně strašlivé a člověk se podvědomně brání se do takových děl víc ponořovat a prožívat je, protože to není vůbec příjemné a dost to člověka vnitřně vyčerpává. Ale z tvého pohledu chápu, že to musí ven a neboj se si ulevit Smiling.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE