manga_preview
Boruto TBV 15

Shikamaru

Shikamaru

Počas misie som si chcela vyskúšať trochu tieňovanie na mojich nedokončených kresbách. Jedna z nich je aj Shikamaru. Smiling

Výsledek

+++++++++-
Skóre: 9.4, Hlasů: 7

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Út, 2018-03-06 19:59 | Ninja už: 4093 dní, Příspěvků: 7479 | Autor je: ONLINE, Admin, Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Když začínáš stínovat, tak musíš začít tzv. hlavním stínem. Hlavní stín je stín celého objektu/postavy a udělá se tak, že se vyprdneš na detaily a ztmavíš slabě úplně všechny části, kam se nedostává světlo. V tomto případě ti jde světlo z levé strany (z pohledu diváka) a správně jsi ztmavila odvrácenou stranu tváře, máš to dobře i na té ruce s rukávem. Ale stejný stín by měl být i na celém uchu (protože na něj také světlo nesvítí), i na krku, na vestě, na vlasech ze strany, kam světlo nedopadá, atd.
Vykašli se ještě na barvy, ty ti to znesnadňují a zkus si to jen tužkou. Tady vidíš správně nakreslený hlavní stín. nejsou tam ještě žádné detaily. Pokud bys chtěla vykreslit další detaily, jako je ucho, prameny vlasů apod. tak můžeš všude v místech hlavního stínu ještě ztmavovat, ale nikdy už nesmíš ten hlavní stín při práci zesvětlit/vygumovat, ten je nejdůležitější, protože tam prostě světlo nesvítí. Zkus si to, není to tak těžké Smiling. V barvách je to potom stejné, ale je obtížnější ztmavovat každou barvu, aby to bylo všude stejné. Kdybys nerozumněla, tak se klidně ptej. Jinak super, že jsi se do toho tak pustila, máš dobře našlápnuto ke splnění Smiling.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Nikora
Vložil Nikora, So, 2018-03-10 13:17 | Ninja už: 2493 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Recepční v lázních

Ďakujem ti veľmi za tvoje rady. Smiling Určite si to ešte budem skúšať a výsledok sem neskôr pridám.