RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Trochu ti tam hapruje to napojení krku na klíční kosti, vypadá tak trochu připosražená a shrbená, ale výraz i celý cyklus jsou top! Jen tak dál !
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Výborné. Len tak ďalej. Takéto diela je tu radosť vidieť.
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
Ďakujem po takýchto komentároch je radosť kresliť
další do série je krásná. a myslím, že už jsem přišla na chuť tvým rtům. nebo si aspoň nedokážu další tvůj portrét představit bez nich...
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Dikičko to je dobre, lebo momentálne si nedokážem predstaviť ich kresliť inak...i keď k tomu dňu raz dôjde, len nie čoskoro
Prekrásne
Ďakujem
Dokonalá pastva pro oči. Pěkné stínování.
Dikičko :3