manga_preview
Boruto TBV 07

Yori a Gaara

Yori a Gaara

No... xD Už jsem s tím tady zase...

- Po odchodu z Kazekage kanceláře se neustále usmívala a nedokázala přestat myslet na ním. Zašla do svého pokoje pro hosty, který se necházel v jeho domě. Rozvalila se na postel a zavřela oči. Začala přemýšlet nad svými přáteli v Konoze. Chyběla ji její nejlepší přítelkyně Banji, Naruto, Lee, Kiba, ale nejvíce ji chyběl Sasuke. Člověk, za kterého se měla provdat. Jelikož jejich klany byly vyhlazeny, není mezi nimi žádné pouto. Přizná si sama, že Sasuke se ji velice líbil, ale nebyla z něho vlhká, jako každý okolo.
Z jejího přemýšlení ji vytrhlo klepání na dveře. " Dále!" Zakřičela a do pokoje vtrhla Temari.
"Ahoj!" Silně ji objala a ona černovláska objetí opětovala.
"Děje se něco?" Optala se Yori, která se odtáhla z objetí.
"Budeme dělat rodinné foto." Odpověděla ji a začala vyhazovat její věci ze skříně, které byly všude na zemi.
"A co to mám dočinění s mím oblečením?" Yori začala zbírat věci ze země a skládat je.
"Gaara chce fotku i s tebou." Nachviličku se zarazila a potom se složeným oblečením, které měla poskládané na kolenou, třískla o stůl.
"Ale já nejsem vaše rodina." Mrkla na Temari a ta po ní hodila vražedný výraz.
"Není to jedno? A pot, at neřijdeme pozdě." Chytla Yori za ruku a přihodila ji oblečení.
"Dobře, ale převlíkat se nebudu... Vy se taky nepřevlíkate, pokud já vím."
"No dobře, ale tak pohni." Zakřičela na ni Temari a rozběhla se směrem, kde by se mělo konat focení. Yori se rozběhla hned za ní a než se nadáli, byli na místě.
----
Všichni se vyfotili a ted byla řada na nich dvou. Gaara se na ni pousmál a Yori jen pokrčila rameny. Fotograf se je postavil k sobě, ale furt si stěžoval, že Kazekage je moc vysoký... Proběhlo při focení pár změn postojů, až to dopadlo, že Gaara klečel.
Každý dostal do rukou svou fotku a Yori hned vypískla... Nikdo nechápal proč.
"To tam zase vypadám jako d***l?!" Naštvaně koukala na fotku a kazekage se jen pousmál.
"Sluší to to tam." Řekl skoro potichu a Yori zčervenala.
"Arigato..." Řekla též potichoučku a pousmála se pro sebe.
---------------------------------------------------------------------------
Bože! Co mě to zase napdalo Laughing out loud ... NE TED POPRAVDĚ.
Říkám si... Yori se tak nějak povedla, ale co teprve Gaara! O.o
Omg ten dostal měpknou ránu... Opravdu neumím kreslit mužskou siuletu Sad

Výsledek

++++++++--
Skóre: 8.5, Hlasů: 2

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, So, 2017-12-30 17:32 | Ninja už: 3852 dní, Příspěvků: 7435 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Začíná se to pomalu blížit ilustraci k FF Smiling. Moc milý obrázek.
Asi bych schovala ten text do skrytého obsahu, přeci jen, je už docela dlouhý a vypadalo by to přehledněji. Jinak držím palce a do nového roku přeji hodně inspirace!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Neko Terrys
Vložil Neko Terrys, So, 2017-12-30 18:42 | Ninja už: 3213 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Pěstitel rýže

Děkuji moc... Vám též přeju hodně štěstí do nového roku Smiling.
No.. FF mě nenapdla, ale i když... Ne... Píšu FF to ano, ale nějak by mě to nenapadlo zrovna u nich dvou Tak teď ti nevím...... Ještě nad tím zapřemýšlím Smiling

Nokije :3