Pýšný Hadovec
Sasuke už zřejmě nemusí zachraňovat pokračování klanu sám. Ale nevím, jestli byl dobrý nápad nechat Kabuta, aby klučichy vychovával. Výběr pohádek na dobrou noc mu zatím moc nejde.
A co pojí pýchavky a hadovku? Inu, obojí je v mládí jedlé. Pýchavky dokavaď jsou uvnitř bílé a hadovky když jsou ještě schované v obalu, "čertovo vajíčko" se jim říká. A ještě jedna věc, oboje platí za houby léčivé.
Výsledek
Skóre: 10.0, Hlasů: 7
Kdyby to nebylo tak ovlivněné Narutem, tak bych ti to doporučila poslat do nějakého vydavatelství atlasů hub Tento je snad ještě kouzelnější než ty ostatní A název knihy tomu dává korunu.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Přesně, jak tu zmiňuje Amia, tyhle kresbičky by byly jak dělané do knížek. Fakt a hlavně ty tvoje rámečky, co děláš na jiných dílech, to by bylo něco do knížky. Sice nevím, jak se k takové práci můžeš dostat, ale možná by stálo za to nad tím popřemýšlet.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
To není práce, alebrž zábava. Stejně tak, jak by měl člověk všechno činění hlavně ku radosti své ale i druhým směrovat. Tak to už nějaký pátek vedu no a nejlepší způsob, jak se k tomu dostat? Inu, něco si vymyslet sám. A přemýšlím nad tím, jen doba ještě nenazrála.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Pravda, pokud by se ze zábavy stala práce a z práce povinnost, tak už by to nemusela být taková zábava. Ale nějaká třeba jednorázová akce by jednou za čas neuškodila nikomu
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
úžasné a geniální, jako obvykle
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Jako vždycky perfektní a hlavně promyšlený, opravdu obdivuju tvojí trpělivost při kreslení jinak všechny houbišty
Jéje, tak tohle mě ráno fakt dostalo ! Pohádky o lidech a jiných strašidlech ...Připomnělo mi to jeden vtip o nemocné planetě, která "chytla lidi". Potkala jinou planetu, a ta ji uklidnila slovy: "Neboj, to za chvíli přejde". Čím dál víc si uvědomuji, jak vyjímečný a správný pohled na svět máš . Originální a nádherně zpracované, tiše závidím.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Taky dobré.
S dovolením použiju tvojí frázi: "Nelechtej". Vždyť mě znáš, šlo by to mnohem lépe, přinejmenším zpracovat. Flákám to...
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
, tak nějak to bylo, já neumím vykládat vtipy . Země a Měsíc, jo...Ale to s Marsem jsem neznala.
Chystám misi, která se ti bude velice pozdávat, myslím . Do té doby budu jenom lechtat .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Táto tvoja séria s jesennou tématikou sa mi strašne páči
Normálne si to viem predstaviť ako ilustrácie do knižiek s krátkym príbehom. Super!
Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.
Jsem rád, že se líbí. Na opravdické ilustrace taky jednou dojde, dá-li pánbu a lenost prohraje, zatím se mi tu hezky trénuje. Snad mi do té doby nezakrní ruce.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Proti lenivosti musíme spísať petíciu - lebo nebyť tejto misie, tak si leniviem ďalej aj ja
Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.