Rock lee
Ahoj Po dlhej dobe znovu niečo pridávam...a musím sa priznať, že som nakoniec asi zmenil názor a neodchádzam z Konohy..ja viem...je to trápne
Ale uvedomil som si, že toto je môj jediný koníček a proste nič iné ma nebaví. Neviem či je to dobré alebo zlé..ale už to tak bude. No, mal som svoje dôvody na odchod..ale nebudem ich rozoberať...aj ked som to sľúbil naposledy. Proste už nie je potreba si to pripomínať.
Tak..snáď bude mať aspoň niekto radosť a nebude si myslieť že som ťunťa.
inak áno, uvedomujem si..že to nie je nejak extra kvalitná práca tento obrázok. Ale no..dlhú dobu som nekreslil a bol viac v práci ako doma. a proste nejak sa mi dlho nedarilo nič nakresliť. No ja sa do toho znovu dostanem. Tak snáĎ sa bude aspoň trošku páčiť...
http://img00.deviantart.net/c2b8/i/2013/309/b/e/martial_arts_pose_by_com...
Výsledek
Skóre: 10.0, Hlasů: 6
vyzerá to veľmi dobre, ak ti kreslenie robí radosť, určite s tým neprestávaj
Dzn dzn dzn
Také jsem ráda, že sis to rozmyslel. Já sama jsem nedávno byla v podobné krizi a chtěla jsem odejít . Ale pak jsem si uvědomila, co všechno tu díky ostatním zažívám, a že by mi to moc chybělo. Tenhle obrázek je tedy vlastně takový "vyšlec", tzn. tak nějak vyšel sám, bez konkrétního záměru to tak udělat. To nebývá dobré, ale zase na druhou stranu se ti může podařit objevit něco zajímavého. Mě to úplně dostalo v tom, že ten vybarvený obrázek působí, jako by se hýbal. Oči z toho rozostření tak zvláštně přecházejí, až se to chvěje. Jop, povedlo se, vzhledem ke zvolenému akčnímu motivu! A líbí se mi, jak používáš předlohy. Dobrá práce, řekla bych.
PS: Pokud u tohoto svého krásného koníčku vydržíš, tak o tebe nemám strach . Kresbou, psaním, hraním, zpíváním či tancem člověk dokáže vypustit své nastřádané negativní emoce, odbourat stres, vyčistit hlavu. To, co ho trápí, předá jinam a uleví si. Často díky tomu dokáže lépe pochopit sám sebe. Jen tak dál, mám velkou radost .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Ja osobne sem rada, ze jsi zpet a ze sis to rozmyslel, at k tomu vedlo cokoli. Mam rada tvoje obrazky a tu zvlastni energii, ktera z nich pokazde cisi do okoli. Tento tvuj posledni je tak trochu zvlastni, ale rozhodne ne mene povedeny. Jsou tam tve typicke znaky (napr. Leeho oci anebo takova ta zare kolem postavy) a presto je to neco uplne noveho. Diky za nej a jeste jednou vitej zpet Suikene.
"Run! Try it and run away, if you think you can. Don't forget that you are my prey... Here and now!"
ďakujem som rád, že aspoň niekto sa potešil No, je zvláštny z toho dôvodu že proste som pokazil Coloring...a snažil sa to zachrániť v Photoshope. Keby som sem pridal originál..tak by ste čumeli aký hnusný bol vyzeralo to otrasne no..ani teraz to nevyzerá pekne ale aspoň je to trošku zaujímavé a nazval by som to pokus o abstract čo urobíš ked sa ti nepodarí coloring...nazveš to abstraktné umenie Ďakujem
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
A mně se naopak moc líbí.