manga_preview
Boruto TBV 15

Boruto: Dědic temna: Postavy (Dívky)

Boruto: Dědic temna: Postavy (Dívky)

Přidávám sem pár postav k mé povídce Boruto: Dědic temna - https://konoha.cz/?q=node/116075
Zde je druhá část: https://konoha.cz/?q=node/116202

Uchiha Sarada - Dcera Sasukeho a Sakury. Věk 15.
Statečná a silná holka, která z obou rodičů podědila jen to nejlepší. Má silného ducha své matky a chladnost a eleganci otce. V bojích nikdy neváhá a svou brutální silou odrovná každého sebesilnějšího protivníka. Je považována za zázrak Uchihů, má skvělé ovládání chakry a inteligenci rodičů. Ráda tráví čas studiem a výpomocí své matce v nemocnici. Jejím snem je stát se druhou Hokage ženou v historii Konohy. I když to tak moc nevypadá hodně se stará o své týmové parťáky, které takřka považuje za své bratry.

Uzumaki Himawari - Dcera Naruta a Hinaty. Věk 13,5.
Sladší a dobrosrdečnější dívku by jste asi těžko pohledali. Je přezdívaná "Slunce Konohy." Neváhá pomoc každému kdo to potřebuje. Má mix povahy své matky a babičky Kushiny, takže se nebojí postavit komukoliv kdo byť jen někomu ošklivě ubližuje. Je také velice nadaná, díky svým schopnostem přeskočila celý jeden ročník a započala svou cestu ninji ve věku jedenácti let. Jako první ze sourozenců probudila Byakugan a byla proto jmenována hlavní následníci rodu Hyuuga. Její cesta ninji je stejná jako Hinatina. Chce být silná a statečná jako její otec, ale zároveň i milá jako její matka. Ráda tráví svůj volný čas v květinářství Yamanaka nebo ve slunečnicové aleji, často ji také můžeme nalézt u hrobu jejího strýce Nejiho.

Akimichi ChouChou - Dcera Choujiho a Karui. Věk 15.
Silně sebevědomá a drsná holka, s kterou není radno si začít když ji vážně naštvete. Její úplně šumák co si o ní lidi myslí, hlavně o její postavě - i když se přece jenom jako každá typická holka snaží najít způsob jak být hubenější. Zdědila krásu své matky a typickou postavu Akimichi. Kunoichi věci ji příliš nevzrušují, ale když už musí bojovat dává do toho vše. Svůj volný čas tráví v barbecue restauraci, s Anko sensei na dango knedlíčkách a nebo se svými kamarádkami.

Hatake Yuki - Adoprovaná dcera Kakashiho a Hanare. Věk 15.
Sladká holka, která by ani mouše nezkřivila vlas. Byla nalezena když ji byli dva roky svou adoptivní matkou Hanare, pouliční kunoichi původem z vesnice Klíčů. Ta ji odvedla do Konohy, kde se sní posléze usadila po boku milovaného muže Hatake Kakashiho, který ji přijal jako vlastní dceru. Yuki má sen stát se členkou špionážní divize a tím pádem stejně úžasnou špionkou jako je její matka. Touží tak ochránit vesnici, která ji přijala a zachránila ji od života samoty. Yuki miluje sníh a vlastně vše co je s tímto krásným obdobím spojeno.

Suzumara Anzu - Vnučka Konožského vědce, Suzumary Hiroshi. Věk 15.
Malá šedá myška společnosti. Kvůli své plaché povaze a vzhledu je častým terčem šikany. Lidé se jí smějí kvůli jejím rudým vlasů a brýlím. Žije sama se svým dědečkem, uznávaným vědcem Suzumarou Hiroshim. Je velmi chytrá a má skvělé nápady, kvůli své povaze je však málokdy dá najevo. Její plachost ji částečně brání i v jejím výkonu kunoichi. Jejím velkým vzorem je Hinata neboť je pro ni důkazem, že i z malé myšky vyroste statečná lvice. Její záliba je čtení, proto ráda vysedává v knihově či v knihkupectví a nebo pomáhá svému dědovi s vědeckými experimenty. Jejím snem je zjistit kdo jsou její rodiče.

Namaiki Sora - Dcera...(nechte se překvapit Sticking out tongue). Věk 15.
Divoška s velkým D. Ztřeštěná a šiblá holka s prořízlou pusou, která se nebojí ničeho a nikoho a každému ráda řekne svůj upřímný názor, někdy dokonce i v situacích kdy to není příliš vhodné. Žije sama se svou matkou, otce nikdy nepoznala. Ačkoliv se však chová tak jak se chová, vnitřně neskutečně trpí právě kvůli nevědomosti o svém otci, o kterém jí každý odmítá cokoliv zdělit. Někteří jí přikládají za schizofreničku neboť někdy mívá silné záchvaty vzteku, z nich si však posléze nic nepamatuje, což je další věc co jí v jejím životě trápí. Má zvláštní spojení s přírodou, hlavně se zvířaty. Je to jediné místo kde se cítí volná a nemusí se obávat žádného ze svých "záchvatů", proto ji také nejčastěji najdete na dlouhých tůrách kolem vesnice.

Kakei Sumire - Dcera shinobiho z Konohagakure a kunoichi z Hoshigakure. Věk 15.
Sumire je milá dívka oplývající velkou zodpovědností a statečností. Ve všech případech se snaží chovat slušně a nastolit klid (a to už do dob akademie). Avšak za její usměvavou a poslušnou tváří se skrývá velký smutek, který však nikdy neprojevuje aby ostatním nezpůsobovala potíže a starosti. Její vlastní otec je opustil když jí bylo pět let a matka trpí nevyléčitelnou nemocí kvůli níž je neustále v nemocnici, to proto můžeme Sumire nejčastěji nalézt právě tam. Sumire chová nemalé city k jednomu z jejích bývalých spolužáků, ale myslí si, že on ji tak nikdy vidět nebude. Kdyby tak tušila, že je tomu právě naopak.

Hyuuga Shiroime - Dcera z lidí Hyuuga. Věk 16.
Velká obdivovatelka TenTen, touží se stát stejnou mistryní zbraní jako její vzor a ve všem ji chce napodobit. TenTen k ní má velice blízké pouto a považuje ji takřka za svou dceru. Sloučení jejího bystrého zraku a její dovednosti se zbraněmi z ní dělají smrtící protivnici neboť Shiroime nikdy nemine. Ráda tráví svůj čas v obchodě TenTen, kde je pravidelnou zákaznicí.

Matsumoshi Leiko - Rodiče nedůležití. Věk 15.
Výhra je vždy to nejdůležitější! Tak zní její moto. Leiko je ten typ člověka, který odmítá uznat prohru a tvrdohlavě si stojí za svým. Prohra či remíza v jejím světě neexistuje a pro vítězství je schopná skutečně všeho. Nejvíce na světě touží uskutečnit svou životní výhru, svrhnout na kolena svou největší sokyni - Uchiha Saradu, která je považována za zázračné dítě Uchihů.

Tareda Shimizu - Rodiče nedůležití. Věk 15.
Sebestředná a arogantní holka. Víc jak bojem se zabývá svým vzhledem a způsoby jak sbalit nejpopulárnějšího kluka z vesnice, Kouichiho. Je největší tyrankou Anzu, kterou šikanuje každý moment kdy to jenom jde. Věří, že nejdůležitější je pouze to jak člověk vypadá a vnitřní krása je pro ni pouhá hloupost, která má uchlácholit ty, kteří nebyli obdařeni jejím darem. Má velkou pifku na Himawari neboť je to vždy ona kdo se jí postaví na obranu šikanovaných a vesničany je považována za nejkouzelnější holčičku. Nejčastěji tráví své okamžiky v lázních, v obchodě s kosmetikou, šikanou Anzu a nebo na "lovu" Kouichiho.

Orino Mayu - Rodiče neznámí. Věk 15,5.
Mayu je tajemná dívka s velice sadistickou povahou. Neprojevuje s nikým žádnou lítost a vyžívá se v lidském neštěstí. Ráda všude dělá nepořádek a pravidla a řád jsou jí k smíchu. To proto si tolik nerozumí se Sumire a často ji ráda připomíná její situaci aby jí tak ještě víc ublížila. Další osobou s níž se nemůže z nějakých nepochopitelných důvodů vystát je Mitsuki, očividně to však má co dělat s jejím původem. Nejvíce jí dokáže vytočit když ji někdo vrátí její posměšky a sám ji nějakým způsobem urazí.

Zdroje obrázků - Shiroime, Leiko, Shimizu, Mayu (http://izumii89.deviantart.com/)
- Yuki, Anzu (http://rebelliondou.tumblr.com/)
- ChouChou (http://zefimankai.deviantart.com/)

Výsledek

++++++++--
Skóre: 8.3, Hlasů: 6

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ravencrest
Vložil Ravencrest, Po, 2017-04-17 17:57 | Ninja už: 5477 dní, Příspěvků: 1199 | Autor je: Účastník Irukova doučování

ikdyž napíšeš, že rodiče jsou neznámí stejně jsou všem známí Laughing out loud






Obrázek uživatele BlackRose
Vložil BlackRose, Po, 2017-04-17 18:20 | Ninja už: 4863 dní, Příspěvků: 282 | Autor je: Prostý občan

Nojo, asi hodně napovídám, že Laughing out loud


Člověk nemůže jít kupředu ke své budoucnosti, pokud plně nezná svou minulost.

Obrázek uživatele Ravencrest
Vložil Ravencrest, Po, 2017-04-17 20:55 | Ninja už: 5477 dní, Příspěvků: 1199 | Autor je: Účastník Irukova doučování

stačí vzhled a povaha a je to jasné Laughing out loud






Obrázek uživatele Vlkoberan
Vložil Vlkoberan, Po, 2017-04-17 09:28 | Ninja už: 5002 dní, Příspěvků: 174 | Autor je: Pěstitel rýže

pěkně vymyšlené, ale nepřipadá mi adekvátní je "krást" někomu a pak je třeba pojmenovat úplně jinak a udělat z nich jiné lidi. Např. tvoje YUKI je od holky jménem XCAELI, jmenuje se Rika a vzala si Shinachika /syn Naruta a Sakury/ a hned vedle ní ta rusovláska je Uzume /dcera Karin a Sasukeho/ neměj mi to za zlé ale tohle by se dělat nemělo no... zrovna tady tahle autorka to nemá ráda.

Člověk si všímá jenom velkých věcí, ale na všední skutky obyčejných lidí se často zapomíná.

Obrázek uživatele BlackRose
Vložil BlackRose, Po, 2017-04-17 09:39 | Ninja už: 4863 dní, Příspěvků: 282 | Autor je: Prostý občan

Jé, tak to se omlouvám, já jsem vzala pouze obrázky, které jsem měla již dlouho postažené v počítači přes google. Jsem takový obrázkový fanatik. Laughing out loud Povídky občas píšu když se dívám na ty postavičky páč mi dodávají inspiraci, ne fakt vážně Laughing out loud Chtěla jsem jenom ukázat jak by měli v příběhu vypadat páč vím, že když je budu vkládat do povídky tak to zabere spoustu místa. Tohle fakt není nějaké vychloubání cizí prací, jenom jsem chtěla představit základní postavy. Pokud to bude někoho pohoršovat tak to samozřejmě smažu Sad


Člověk nemůže jít kupředu ke své budoucnosti, pokud plně nezná svou minulost.

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Pá, 2017-04-21 03:32 | Ninja už: 4404 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

V tomto případě docela souhlasím s Vlkoberanem. Sice jsem podle vzhledu tvých předchzích obrázků tušila, že to není úplně původní práce, ale myslela jsem, že je používáš stažené obrázky jako podklad pro další úpravy, protože třeba neumíš kreslit postavu. Ale že stahuješ už hotové postavy a dáš jim jméno a příběh podle sebe, mi nepřijde správné vůči autorům těch obrázků, kteří už měli pro ty postavy jméno a příběh vymyšlený dříve. Sice tu kdekdo používá cizí předlohy a všichni svorně vykrádáme Kišimota, ale přejmenovávání cizích postav mi přijde ještě o kus problematičtější.

Neříkám, že bys to měla mazat, to nechávám na tobě. Spíše jsem chtěla připomenout, že i když někdo vloží svůj obrázek na internet, tak to neznamená, že dává souhlas s libovolným nakládáním.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Vlkoberan
Vložil Vlkoberan, Út, 2017-04-18 14:36 | Ninja už: 5002 dní, Příspěvků: 174 | Autor je: Pěstitel rýže

v pohodě mně se neomlouvej Smiling mně to nijak nevadí Laughing out loud jen jsem chtěl poukázat na fakt

Člověk si všímá jenom velkých věcí, ale na všední skutky obyčejných lidí se často zapomíná.