V hrnci se 2 lžícemi oleje osmahnu na 1-2 minuty 3 stroužky česneku na plátky spolu s 2cm naplátkovaného oddenku zázvoru.
Přileju 1,5 litru vývaru, 2 lžíce kvalitní sójové omáčky, trochu soli a uvedu k varu.
Scedím, česnek a zázvor vyhodím.
Do vývaru, musí vařit, přidám: vcelku 1 velké, nebo 2 malé kuřecí prsa, pouze přilby - nožky hub dávám pryč, nejsou dobré, - velkých kusů hlívy ústřičné, nepokrájené listy z 2 jarních cibulek, několik kuliček pepře v sítku. Vařím 7 minut.
Hlívu, maso, pepř i listy cibulky vytáhnu, vložím nudle (typ neznám, mají je u nás balené prostě čínské nudle, jsou výborné používám je na všechno, navíc nejsem z Prahy tak ani nemám co si moc vybírat ), vařím 5-10 minut.
Nudle vyjmu, naservíruju, přidám nakrájené maso (nakrájené až po uvaření, jinak bude suché, a ano, trochu to při krájení pálí ), přidám hlívu, doleju vývar, dozdobím rozpůleným vejcem tak trochu na měkko a můžu, ne každý to má rád, dosypat nakrájenou cibulkou, uvařenou z předešlého kroku.
Škoda, že je to nesoutěžní, ale pokud bys stihl do pondělí uvařit nový rámen a vyfotit ho i s cedulkou, uznám s radostí Každopádně díky i za nesoutěžní příspěvek a další recept!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.