The ancestors
Hellou xD.Dlho som nepozerala Naruta.Teraz sa to snažím napraviť a doháňam vymeškané časti. Bezcielne som si kreslila a napokon vzniklo toto.Nemala som v pláne to sem dávať,ale po dlhom zápasení sama zo sebou xD som sa rozhodla,že to sem predsa len dám(v najhoršom prípade zmažem). Dúfam,že je to dobre zaradené:D. Ospravedlňujem sa za farbu Hagomorových vlasov,tá farbička sa tvári tak,že je hnedá,ale farbí na oranžovo xD.
Výsledek
Skóre: 8.9, Hlasů: 14
Výborné. Páči sa mi farebná kompozícia.
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
Ďakujem.Tentoraz som sa s vyfarbovaním nebabrala.Nepchala som kvantum odtieňov jednej farby na každý kúsoček.Bola to skôr taká oddychovka,bála som sa konečného výsledku,ale ako vidím nie je s tým problém .
Mne to rozhodne vyhovovalo. Neviem ani prečo ale trochu mi to pripomenulo perokresbu a vyfarbovanie týmto štýlom...
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
To som rada .Niečo na tom bude ,použila som aj čierne pero.
je to skvělé
6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě
Dík :3.
Yay, rodinka za všechny prachy.
Povedené dílko.
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Hehe,ďakujem :3 .
Jůů tak to je žůžo O.O tak to se mi opravdu moc líbí, navíc, přijde mi že je to trochu odlišné od tvého běžného stylu, nevím čím to je, ale je to bomba =D připomíná mi to nějakou starou fotku z rodinného alba =) je dobře že si sama sebe přemluvila že to sem dáš =D tak ty už doháníš novější díly, jo?
Kdyby někoho zajímaly moje nové obrázky -> https://www.instagram.com/cassandra_fanart/
Hmmm...mám nové pastelky na ktoré nie som zvyknutá, nechcelo sa mi babrať s vyfarbovaním,tiež nemám vo zvyku kresliť mužské postavy xD možno pre toto ti to príde odlišné .A ďakujem(*^^*).Hej,doháňam ,pekne od ep 456.Minulý týždeň dopozerala My hero academia(teraz som sa po dlhom čase vrátila k Narutovi ).Musím ti poďakovať za odporučenie tohoto peckového anime,teším sa na druhú sériu :3 .
Spíš to bude asi těmi mužskými postavami ^_^ nové pastelky jo? Tak to bude spousta nových obrázku viď? ^0^ není zač ^_~
Kdyby někoho zajímaly moje nové obrázky -> https://www.instagram.com/cassandra_fanart/
Asi máš pravdu .To neviem,nič nesľubujem (>ω^).