Watching stars.... :)
Tak jeden rychlejší obrázek z dneška Opět vodovky + černé pero Inspirovala jsem se ze stránky mangy, kde Rin stála velmi podobně, ale trochu jsem si to usnadnila Hezký zbytek dne přeji (Rady potěší )
Výsledek
Skóre: 8.0, Hlasů: 6
Trochu mi to připomnělo jeden obrázek od Laly: https://konoha.cz/?q=node/114067 a můj velký obdiv jako tak věrohodně dokážete udělat nebe jak to vůbec děláte??
No ještě navážu na noledu, když tě tak baví kreslit portréty, tak třeba se dopracuješ na stejnou úroveň jako třeba taky Annie -chan https://konoha.cz/?q=user/23916/fanart
podle mě má moc mužskou tvář a malou zadní část hlavy jinak zajímavé dílo a hodně štěstí při dalších obrázcích
Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! , DA
Moc se mi líbí, jak jsi nakreslila to nebe. S vodovkami ti to jde .
Myslím, že má oproti tělu moc otočenou hlavu. A dlouhé nohy.
Ale obrázek je moc hezký.
Musím říct, že jsi nám sem vlétla jako hurikán . Zprvu jsem tě moc neregistrovala, toť úděl všech nováčků, ale pak jsi mě zaujala těmi portréty, tím, že se nebojíš svého podání, i když je tam ještě hodně chyb, ale hlavně - má to výraz. Ty portréty komunikují s divákem, nejsou tupé ani přejaté, jsou tvé. A pak tvá druhá část tvorby, která se mi taky hodně zamlouvá, a to je grafika a akvarel. Nepolevuj v úsilí, máš dobře našlápnuto k ilustracím. Uměla bych si představit takovýmto stylem ilustrovanou knížku, nebo i komiks. Ale chce to zapracovat na anatomii. Je tu pár lidí, kteří si kreslí často. Mariko, Corisan, Som čarovná... A je to na tom vidět, že se postupně dost zlepšují. Já mám takovou radu ohledně tohoto. Pozoruj. To jsou totiž tři čtvrtiny veškeré výtvarné práce na obrázku. Všude, kde můžeš pozoruj lidi. Jak se chovají i jak vypadají. Soustřeď se na detaily. Jak mají narostlé uši , oči, nosy, kotníky, prostě okoukáním to dostaneš do hlavy stejně, jako si lidé osvojí nenásilně pravopis, když hodně čtou. A vyšší level je pořídit si skicák a kreslit si všechno, co se ti zalíbí, co vidíš, co tě osloví. To je má rada, jak se zlepšit .
A k obrázku - má moc velkou hlavu, malou mozkovnu oproti obličeji. A krátké tělo. A možná by tomu slušelo udělat ji i s nohama. Ale obloha a celkově výraz obrázku je moc krásný. Chce to víc se zaměřit na tu anču a na kompozici a bude to super. Držím palce!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Děkuji moc za komentař. Je pravda, že se snažím mít vlastní tvorbu. Nechci obkreslovat obrázky jiných, když dělám něco vlastního, donutí mě to přemýšlet nad pózou, výrazem a tak..Není to jen slepé obkreslování Nikoho nechci odsuzovat, když "obkresluje" cizí tvrobu, protože jsem taky tak začínala A k anatomi Rin bych jenom chtěla dodat, že ta zástěra začíná v pase, takže nad ní je už jen hrudník a celý pohled je trochu sezdola (je tam plno xhyb, takže mě to stejně neomlouvá) A hlava se moc nepodla celá Ještě jednou děkuji moc (od mistra to potěší )
Mé obrázky mimo FA: https://www.instagram.com/svetla155/ Hope that you like it!