Samota??!
Tak jsem tu zas tentokrát jsem to dělala doma, i když nemám skoro žádný čas (no jak už dneska noleda psala, když má člověk nejvíc nápadů, tak na to vůbec pořádně nemá čas ) no a když už jsme u toho tak jsem si rozkreslila ještě jeden, ale ten dodělám až o víkendu (a mám i další, ale na ty kašlu )
Dělala jsem to progreskami (i když jsem zase zjistila proč jsem s nimi přestala dělat ) sice s jimi neumím tak jako třeba Alice, ale snad se i tak bude malý Gaara líbit a ano jen to na mě moc světlý barvy, ale za to mohou ty progresa -.-
Výsledek
Skóre: 7.2, Hlasů: 5
Chudáček maluškatý A ten medvídek vypadá krásně, jako skutečný. Hezký obrázek. Jenom v případě stínů by asi vypadalo lépe, kdybys do nich přidala i trochu černé.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Děkuji černou bych tam raději teď nedávala, ještě bych to zmrvila ale pro příště to zkusím
Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! , DA
Trea: Děkuji moc
Lala: Taky moc děkuji no ano měla dělala jsem ho ve škole, byl to jen náčrt a nějak moc jsem s ním spokojená nebyla, tak jsem ho smazala ale klidně ho tu můžu zase dát
Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! , DA
Či to sem dáš znovu je tvoja vec,ja sa ti do toho starať nebudem.Takže ako sa rozhodneš .A nemáš za čo :3.
No byl to je návrh
Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! , DA
Ja viem,ale ja som to myslela tak ,že ak si s nebola spokojná tak ťa nebudem ukeciavať aby si to sem silou mocou dala xD.Ale kľudne môžeš,keby si chcela tak na tom môžeš ešte doladiť čo sa ti nepáčilo.Bol to Rinnengan,ak sa nemýlim.Náhodu mne sa páčia realistické obrázky,napríklad očných techník (predsa to dodáva také čaro oproti mange,ty to vieš dobre spraviť),alebo anime postáv v reále,zobrazujú ako si ich autori obrázkov predstavujú,tiež tak pomáhajú ostatným si to lepšie predstaviť :3. Každopádne som zvedavá čím nás prekvapíš nabudúce,teším sa na tvoju ďalšiu tvorbu .
Kawaii (≧◡≦).Tak progresky?Ja ich hlavne kombinujem,ešte som ich samostatne neskúšala xD.Musím uznať skvelá prácička .Je to celé tak precítené.Tie slzy,úplne ako skutočné.Dýcha z neho život,čo je myslím,veľmi ťažké takto stvárniť.Hej,nemala si tú náhodou nejaký obrázok,asi tak deň,dva nazad?Inak som zvedavá čo pridáš nabudúce :3.
Líbí a moc! ten medvídek má skvělá očíčka, taková jako opravdový plyšák na některých obrázcích, kde postavy brečí, jim to třeba nevěřím, ale tady Gaarovi věřím všechno skvělá práce, už se těším na ten další obrázek
Kdyby někoho zajímaly moje nové obrázky -> https://www.instagram.com/cassandra_fanart/