Kajakář Kiba
Obrázek vznikl za necelou hodinu, což je u mých FA asi rekord. Navíc formát je menší než pohlednice, jinak bych to nestihla, a na kvalitě je to asi znát. Takže pochopím, evekko, pokud bys mi misi neuznala. Ale bylo to fajn
Výsledek
Skóre: 7.4, Hlasů: 7
Další krásný obrázek . PS: vždycky se snažím najít obrázek na kterém je tvuj podpis .
Díky za milý komentář
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Má typická očka . Vždycky si říkám, jak to děláš, že to máš takové milé. Já, ať se snažím, jak můžu, milost a něhu vyjádřit neumím. Je na tom znát, že je to šité trochu horkou jehlou, ale za tak krátkou dobu i s barvičkami - to je dobrá práce .
(Já si usmyslela, že další obrázek namaluji v čase trvání jedné písničky , taková vlastní výzva , tak jsem zvědavá, zda se to podaří.)
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Věděla jsem to. VĚDĚLA JSEM TO! ...že někdo dá obrázek fakt v tom nejposlednějším okamžiku.... já se na to fakticky úplně těšila... díky, žes mě nezklamala (ne jako konkrétně ty - kdokoliv by to poslal)
Pro mě je to bohužel typický čas a to i když maluji do vlastních misí Ale obvykle na tom před posláním dělám o pár hodin více. Nicméně kdyby se účastnila Speedy, tak to nejspíš vloží ještě po mně
Edit: Můžu vložit lepší fotku, nebo mám do vyhodnocení mise ponechat tu, jakou jsem stihla nahrát v termínu?
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
pokud chceš dát jinou (nemusíš), máš na to čas do úterního večera, kdy budu fajfkovat