Naruto, Rock Lee - Box
Tak opravdu za 5 12 vkládám i já po sakra dlouhé době obrázek. Snad to není moc na blití a plní to alespoň minimální požadavky mise. Bylo super se zapojit, vážně vydařená mise a to nejsem fanda OH: Takže mile děkuji, aspoň jsem zase udělal něco kreativního.
Z názvu i obrázku jde poznat, že jde o naštvaného Naruta a nadopingovaného Rock Leeho.
Hodně mi pomohly předlohy, které jsem progooglil, boxery fakt z hlavy jen tak nevypatlám bez kusu těla přede mnou.
Doufám, že to fatální pozadí alespoň trochu připomíná tréningové pole.
Výsledek
Skóre: 8.8, Hlasů: 9
Ty ksichtíky jsou jako z mangy A pozice obou borců jsi vystihl hezky.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Líbí se. Mají skvělé výrazy, takové typicky narutovské.
Sténajíc ve svých trámech škola šílí, že jsem se zrodil, abych zapálil ji.
Konečne poriadny šport!10/10
Kšá.
Podařený obrázek, z Leeho jde ta podnapilost opravdu vidět
Pak jsem velmi rád, že Lee v opilecké pěsti se vydařil.
Děkuji ti velmi a děkuji také všem lidem za hodnocení i komentář.