Uchiha Itachi
Vložil Nanunana16, Út, 2016-06-07 18:37 | Ninja už: 3091 dní, Příspěvků: 73
To je můj první obrázek který sem dávam.Doufam že se bude trochu líbit.
Výsledek
Skóre: 8.0, Hlasů: 7
To je můj první obrázek který sem dávam.Doufam že se bude trochu líbit.
Dekuju.
빅뱅:-)
Je to moc hezké :3 ty ruce se ti povedli
"Abychom přežili, lpíme na tom, co známe a čemu rozumíme. A říkáme tomu realita. Ale znalosti a porozumění nejsou jednoznačné. Realita může být prostě jen další iluze." - Uchiha Itachi
Jsem rada ze se vam obrazek libi.
빅뱅:-)
Jo,aha.Doufam ze uz to mam dobry a dekuju.
빅뱅:-)
Jo pohoda.
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
Udelala jsme vsechno co jste napsaly.Mam tam Domu-Galerie-Vas FanArt ale Itachi Uchiha se mi tam proste nezobrazuje.
Skusila jsem vsechno, ale nikdy to neni dobre.But mam neco s telefonem, nebo jsem proste bl*a.
빅뱅:-)
Cez telefón to ide ťažšie. Skús na počítači.
Ale normálne ako vidíš tú zložku Váš FanArt tak roluj v nej dole (L9ši sa to tam počtom odražiek) a tam nájdeš položku Uchiha Itachi (Je medzi "Tým taka" a "Uchiha Madara"). A tú potvrdíš.
Neboj to zvládneš.
Ale neoznačuj tú zložku Váš FanArt a máš to dobre.
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???
Ja se vsem omlouvam ze mi musite pomahat.
Tohle je poprve co davam nejaky obrazek na internet.
Myslela jsem ze to bude jednoduche, ale opak je pravdou.
빅뱅:-)
To je v pořádku, od toho jsme tady.
Na Konoze jsou některé věci složitější, protože funguje více než devět roků a vyvíjí se postupně. Ale po přidání několika obrázků ten systém pochopíš a pak už ti to půjde samo.
Každopádně díky za obrázek. Černo-červeno-bílá kombinace vypadá dobře skoro vždycky a ten pohled se zvednutými zornicemi se ti taky povedl.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Takze, kdyz to po mne chce zarazeni do alba tak mam dat Vas fanart?
Furt mi to nejak nejde do halvy.
빅뱅:-)
Ahoj, podívej se do prvního odkazu v mém popisu, je to tam popsáno. Na Konoze máme různá obrázková alba, některá jsou pro vlastnoruční výtvory a jiná zase pro jiné typy obrázků, třeba těch od cizích autorů nalezených na internetu. A většina těch alb se dále dělí na složky podle postav, takže to jméno požadované postavy můžeš najít v seznamu vícekrát.
Ale ty potřebuješ najít jen toho Uchihu Itachiho, který se nachází pod albem Váš FanArt (ve fanartu je hodně složek, takže v tom rolovacím seznamu je Itachiho složka zhruba ve třech čtvrtinách délky celého seznamu, kousek nad začátkem alba pro wallpapery).
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Ale ja jsem to dala pod Uchiha Itachi.
빅뱅:-)
Jenže pod obrázky z Naruta a ne pod Váš fanart, pod obrázky z Naruta by to patřilo, kdyby to byl obrázek Itachiho nevytvořený tebou.
Jinak se mi obrázek líbí, na první fanart je to fakt pěkné, je to hezky barevné, má to výraz a tak. Jasně, že je prostor k zlepšení, ale to přijde časem. Každopádně za tohohle Itachiho klobouček.
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Ak si to kreslila ty ta potom to treba správne zaradiť:
Váš FanArt (neoznačovať) - Uchiha Itachi.
Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide
Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!
Vážne už 10 rokov???