manga_preview
Boruto TBV 09

Kurama

Kurama

Toto je můj první FA Kuramy a nevím jestli se povedl a počítám i s kritikou.

Výsledek

+++++++---
Skóre: 7.3, Hlasů: 6

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Egil
Vložil Egil, Čt, 2016-05-05 22:00 | Ninja už: 3033 dní, Příspěvků: 186 | Autor je: Konohamarova chůva

dík za radu a už jsem to upravil

Obrázek uživatele Egil
Vložil Egil, Čt, 2016-05-05 22:02 | Ninja už: 3033 dní, Příspěvků: 186 | Autor je: Konohamarova chůva

je to kresleno podle předlohy, a kresleno pastelkama jen malá úprava jasnosti v pc

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2016-05-05 21:47 | Ninja už: 3900 dní, Příspěvků: 7450 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Tak když tak prosíš o kritiku, tak se o ni pokusím.
Obrázek mě zaujal z několika pohledů, jednak, jak jsi vyjádřil, že jde o devítiocasého démona, aniž bys ho celého nakreslil. To je fakt zajímavě stylizované. Pak se mi moc líbí ta barva na pozadí. Odstín i ta struktura, která patrně vznikla náhodou, protože pod tím jsi měl nějakou vzorovanou podložku Eye-wink. Ale líbí se mi to. Nemůžu se rozhodnout, zda jsou to pastelky, voskovky, nebo kombinace a úprava v PC. Co bych ti vytkla, tak je vyjadřování o sobě - neshazuj se prosím. Když sem dáváš obrázek, tak se ti patrně aspoň trochu líbí a chceš, aby se líbil i nám, a pak je hloupé psát, že kreslení není tvoje hobby, a že tě to tím pádem vůbec nebaví a nezajímá. Já vím, že jsi to asi tak nemyslel, ale zní to tak. Jinak jsi mohl trochu lépe ostřeji zvýraznit oči, pohled je moc důležitý Smiling, a fousky bych přesunula níž na čumák. Ale líbí se mi, že se nebojíš vidět a kreslit svýma očima, jen tak dál!
Edit: A prosím oprav zařazení, když jde o vlastní práci, tak musíš najít složku Váš Fanart, a příslušnou postavu až pod ní Eye-wink.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE