Chcete někdo Rinnegan řetízek?
Nechcete někdo koupit řetízek se Sasukeho Rinneganem? Před rokem jsem si koupil, abych dal všem najevo, jak hrozně čtu i sleduju Naruta Ale od te doby, co začly fillery mě to nějak přešlo a teď mi zbytečně visí na háčku. Určitě ho někdo využijete lépe než já.
Jde o tohle: http://anony.ws/i/2016/04/20/Sasuke_Rinnegan.jpg
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Chcel si sa ukázať , zviditeľniť ale potom ti došlo že každému je to jedno. Kedže si od ostatných nedostal očakávanej chvály prestal si to nosiť. Nač si kupuješ niečo čo nebudeš s radosťou nosiť a premýšľaš nad tým kto si čo o tebe myslí ?
24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?
Zomri.
Kšá.
Poslednou dobou to chce veľa ľudí ,ale ani sa nečudujem neboli pravými priateľmi.
Jeho osud je ti podobný však , Miesič. V podstate aj symbiont potreboval hostiteľa na to aby žil to je ako človek ktorý počúva dav ľudí a nie sám seba a podľa toho jestvuje.
24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?
Dám 2000€
Kšá.
Reakce na nettiex: (sry, nedal jsem odpovědět )
Je to tak, změnil jsem to. Mě v době koupě stál 600 i s poštovným a měsícem čekání Nerad bych ho zase prodal uplně pod cenou. Divam se teď ale na něho, že na zadní časti ma trochu takove mikroškrabance od nošení. Něco jako je třeba na displeji mobilu.
Zase tady poštovné nebude stat 200, ale třeba 30 korun, když to pošlu obyčejně v obalce. On ten přívěsek je moc pěkný a fakt za tu dobu co jsem ho nosil neni na tom Rinneganu vidět žadne požkození. Je to kvalitně zalite v nějakem plastu nebo pruhledne gumě nebo co to je.
Kdyžtak to mužu zitra na denním světle vyfotit.
To by bylo vhodné, aby bylo vidět, že prodáváš opravdu svůj
Také bych možná doporučila ho dát na Aukro, Vinted nebo podobné stránky, ať je prodej kryt aspoň někým.
Za kolik bys ho prodal?
Za 400 + poštovné. Rinnegan je jako nový, žádné škrábance ani tak, ale ten řetízek strašně rychle zašel jestli víš co tim myslim. Měl byt stříbrný Teď je takovy tmavě šedy, ale třeba to pujde vyčistit, nevim. Nezkoušel jsem
A ještě před deseti minutami jsi tam měl 250. To jsou mi tedy kšefty.
Dle prvního odkazu z Googlu (trinketgeek.com) má nový a nepoškozený cenu 14.80 USD (v přepočtu zhruba 356 Kč + bůhvíkolik pošta) - což už se mi samo o sobě zdá dost šílený za přívěsek evidentně nevalné kvality.
To já jen, aby lidi věděli, co (případně) kupují...
Je ale asi pravda, že jsem to trochu přestřelil. Dam ho za 300 + poštovne. To už mi přijde fer, ne?