Trochu naštvaný Minato
Vložil Aniiik, Čt, 2016-03-10 18:27 | Ninja už: 3184 dní, Příspěvků: 4
Tohle je můj první fanart tady na Konoze, tak doufám, že to alespoň za něco stojí
Výsledek
Skóre: 9.5, Hlasů: 4
Tohle je můj první fanart tady na Konoze, tak doufám, že to alespoň za něco stojí
Velmi povedený. Moc se mi líbí ty živé barvičky a baví mě ten jeho přísný výraz.
Krásná kartička, tu bude radost hledat
Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF
Děkuji
Jujky, krásný Minato ! Na první fanart to není vůbec špatné.
Ale misi ti zatím uznat nemůžu (pokud je to příspěvek do mise). Přečti si pořádně pravidla! Musí to být formát čtverce a vybarvené včetně pozadí. Aspoň nějakou neutrální barvou. Nechci, abyste ho nechávali prázdné bílé. Aspoň světle šedou nebo nažloutlou ho vybarvi . A bylo by fajn zvýraznit podpis. Klidně tuší.
A stejně jako tvá kolegyně máš špatně obrázek zařazený. Přidávejte obrázky do mise odkazem v misi, kde už je správná složka zaškrtlá a na nic víc neklikejte! Spravila jsem ti to. Takže máš čas do konce mise to opravit. Jeden pokus .
Držím palce, jinak je to povedený obrázek, bude v pexesu krásně zářit.
P.S. Pokud budeš potřebovat v něčem poradit, raději mi napiš předem soukromou zprávou. Je to mise a nerada bych, abys přišla o body kvůli nějaké maličkosti, když to je tvůj první fanart .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Moc se omlouvám, asi jsem si špatně přečetla pravidla. Hned to půjdu opravit!
Gratuluji ke splnění mise a děkuji za krásný příspěvek k našemu konožskému pexesu! Povedlo se ti to a doufám, že nás ještě potěšíš dalšími pěknými obrázky .
P.S.: Rozlišení a světlost je mnohem lepší, dík.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE