manga_preview
Boruto TBV 09

Gaara básníkem: Býti Jinchuurikim

Gaara básníkem: Býti Jinchuurikim

autor FF: Alalka ( https://konoha.cz/?q=node/92037 )
----------------------------------------------------------------------------
skici, tuž, tuž rozpuštěná ve vodě, postprodukce photoshop (zvláště pozadí a postava Gaary), ilustrátor (font: Chinese Takeaway by Jonathan S. Harris)
----------------------------------------------------------------------------
Po 14 dnech příprav na světě ... v práci, takhle před vánoci je hrozná honička, ale díky bohu jsem si našla čas a včera jsem to spáchala, protože vím, že teď budu s časem na štíru víc a víc. Nejsem moc velký čtenář (hlavně komiksy, mangy a cokoliv co má hodně obrázků), raději jsem si vybrala báseň, protože kdybych si vybrala povídku nemohla bych se rozhodnout pro nějakou část. Básnička od Alalky se mi moc líbila, našla jsem i další favority, ale Gaara je srdcovka...

Výsledek

+++++++++-
Skóre: 9.7, Hlasů: 15

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Po, 2015-11-30 00:19 | Ninja už: 4195 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Omlouvám se, že reaguji se zpožděním, ale tvůj obrázek mi docela zamotal hlavu. A to z hlediska pravidla č. 4 „i nápad musí být váš vlastní“. Ty jsi na stranu jednu do obrázku ze své hlavy dala malého Gaaru (aby to ladilo k básni) a ten text na boku, který je graficky krásně zpracovaný. Na stranu druhou i přes tyto vklady celkový vzhled díla hodně připomíná tento obrázek, v podstatě celá kompozice s domky a démonem v pozadí je převzatá. Kdybys to měla celé čistě podle předlohy, tak bych ti to neuznala, ovšem počítala jsem s tím, že se někteří lidé částečně inspirují předlohou například při kreslení postav v těžších pozicích, a tohle mi přišlo přesně na hraně toho, co bych uznala jako „ještě vlastní nápad“.

Ale už jsem se rozmyslela a misi jsem ti uznala. Kromě toho, co jsem zmínila nahoře - je vidět, že sis na obrázku dala záležet, je v tom hodně práce a technicky jsi ho zpracovala na výbornou Smiling A taky chválím výběr básně Smiling

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Út, 2015-11-24 21:02 | Ninja už: 3886 dní, Příspěvků: 7446 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Hm..tak to je nádherná ilustrace se vším všudy! Nesmírně se ti povedlo to písmo Shocked. To je ten font takhle upraven, aby se s ním psalo od zhora dolů, nebo je to tvá rafinovaná invence? (Promiň, v počítačové grafice mám mezery Smiling), každopádně se ti to písmo moc povedlo a krásně ladí k obrázku. Trošku mi přijde ten Gaara málo kontrastní, vzhledem k propracovanému pozadí, maličko zaniká. A pak mám pocit, že jsem tenhle obrázek už někde viděla...Ale působí to skvostně a na básničku to sedí, takže mně se to moc moc líbí Smiling. Těšila jsem se, co vymyslíš, páč to je téma tobě šité na míru Eye-wink. Pěkné.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele nynina
Vložil nynina, Út, 2015-11-24 21:57 | Ninja už: 3109 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Pěstitel rýže

Je to takova funkce v Adobe ilustrator (hlavne se o tuto funkci zaslouzili asijsti grafici), zvolila jsem format A4 a pak jsem zjistila ze bych gaaru musela kreslit slupou, tak jsem ho dokreslila na zvlastni papir a pak zkombinovala v photoshopu. Kompozicne jsem se orientovala z jednoho 3D modelu pisecneho mesta z dilny maya designeru (jsou mezi nima i ujetaci na naruta). Do totohle tematu jsem se hnedka hnala, ale pak jsem si uvedomila, jak jsem na skole byla dubkar a nemela jsem rada, kdyz bylo tema nejak zadano i kdyz volne. Tak mam doma stos skic a navrhu a presto nejsem 100% spokojena...

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2015-11-25 01:22 | Ninja už: 3886 dní, Příspěvků: 7446 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Út, 2015-11-24 19:26 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

Jéé, naprostou náhodou jsem narazila na tuhle krásnou kresbu, navíc inspirovanou mou básní, jsem poctěná Smiling Myslím, že se ti to moc povedlo, strašně se mi líbí ty vlnící se budovy a mezi nimi choulící Se Gaara.

Obrázek uživatele nynina
Vložil nynina, Út, 2015-11-24 20:08 | Ninja už: 3109 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Pěstitel rýže

Dekuji moc, tva basen se mi moc libila a navic o Gaarovi, takze dvojity zasah na moje smysli...

Obrázek uživatele BeeSan
Vložil BeeSan, Út, 2015-11-24 12:08 | Ninja už: 3392 dní, Příspěvků: 433 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

určite to stálo za tú prácu, sánka dolu Shocked Laughing out loud

EDIT: a takisto sa vyplatí si prečítať "básničiny" od Alalky, túto som teda nečítal, ale napríklad sa mi páčil Orochimaru alebo Sakura Smiling

Dzn dzn dzn