Přání
Na obloze nám poletují zbloudilá světýlka, Perseidy jsou v plném proudu. Tak se nezapomeňte jít v noci podívat. Už se nemůžou dočkat aby si mohly poslechnout vaše tajná přání.
...
Nedalo mi to, když jsem na ně koukal, je to jen takový symbolický obrázek z trochu jiného soudku než obvykle. Tohle Hinatino přání, zdá se, bylo nakonec vyslyšeno.
Výsledek
Skóre: 9.9, Hlasů: 18
Tohle má úžasnou atmosféru. A hvězdy...
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Nádherná abstrakcička Nebe, Hinatiny vlasy a krajina se mi moc líbí, jen ten Naruto mi tam přijde spíše jako temný zlověstný přízrak Jen více takových pokusů, ale zase ne na úkor spánku (říká člověk, co jde za hodinu a půl na autobus do Prahy).
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Čím pozdější hodina ranní, tím víc se blížíš k abstrakci! Hrome, ty jsi talent ! Moc se mi to líbí a dotýká, že by inspirace z debaty ?
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Samozřejmě. Chtěl jsem cosi jednoduchého, abstraktního a jen tak symbolického, protože jsem tajně doufal, že to bude chvilka. No, pět hodin uteklo ani jsem nemrknul. Snad se neminou účinkem a někdo na ty hvězdy koukne! Už se na ně málo díváme, je to škoda.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
. toto je také čarovné, že neviem, čo viac napísať :3
wow nádherné :3 akrilové farby ?
FC pre Uchiha-Mariko : http://147.32.8.168/?q=node/113404
Ano, je to akryl.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Nádherná a čistá práce jako vždy. To pozadí je parádní.
Páni, páni, páni! Hned jak jsem to uviděla, tak jsem věděla , že je to od tebe Líbí se mi to moc, jen pořád nedokážu pochopit jak dokážeš takhle krásně vykouzlit to pozadí. To je prostě bomba!
''Člověk, který porušuje pravidla, je považován za odpad, ale člověk,
který opustí své přátele, je mnohem horší než odpad.''
(Obito Uchiha)
Jsem prostě kouzelník. Základem úspěchu je malovat ve čtyři ráno. Zííív... Děkuju pěkně.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!