Vložil Lee, Pá, 2015-05-15 17:56 | Ninja už: 4918 dní, Příspěvků: 2385 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok
Ach, jaký to krásný dárek k biřmování! Miluju tuhle kombinaci.. Reálná Anko je sympatická a děsivá zároveň a chibi je tradičně k sežrání. Nemůžu se vynadívat. Díky!
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Super jako vždy
Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! , DA
Vyplatilo se počkat .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Ach, jaký to krásný dárek k biřmování! Miluju tuhle kombinaci.. Reálná Anko je sympatická a děsivá zároveň a chibi je tradičně k sežrání. Nemůžu se vynadívat. Díky!
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Celá tvá sada R+Ch je skvělá, já mám pro realismus velkou slabost, takže jsem ráda, že se tu něco takového zase jednou objevilo.
We live alone, we die alone. Everything else is just an illusion. (Orson Welles)
úchvatné :3 jako obvykle
a chibi je taky super
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
wow naozaj krásne
FC pre Uchiha-Mariko : http://147.32.8.168/?q=node/113404