Upoutávka na film Boruto
Jak asi víte, v létě se opět chystá do kin film Naruto, tentokrát ovšem povypráví o nové generaci nindžů z Listové. 7. srpna bude v japonských kinech premiéra Boruto: Naruto film! Mrkněte na trailer níže.
Aktuální film Naruto: The last se sice již nachází na internetech, ale zatím buď v nepěkné kvalitě nebo s nejaponským audiem, takže jeho překlad vám doručíme hned, jak se nějaká solidní verze najde
tak a když sem tento film už viděl čekám na seriál boruto a boruto shippuden
on bude i serial ?
Lidi ja vás nechapu proč se vám nelibi korejština? Je to nadhera (aspon pre mňa)
teď jsem to viděl že to vyšlo na gogoanime jen tak se mrknout na kvalitu jestli se na to dá dívat, kvalita obrazu dobrá, ale ta korejština mě tam prostě vadí.
U filmů mě šte když společnost vymění dabéra u herce na kterého jsem zvyklej, teď si představ že kompletně celý film je změněný dabing, u mě katastrofa a krom toho mám rád japonštinu. Raději si počkám.
pekné to síce je, ale originále je proste originál
Lidi, nevím jestli to tu můžu psát, když ne tak klidně odstraňte koment, ale na stránce Sledujufilmy.cz už je The Last.
こんにちは - Kon'nichiwa
Mitori Okame biatch!
Už dlouho, momentálně však překladatelský tým nestíhá překládat anime, natož film.
Není To už někde aspoň z ENG titulky? ... A nebo kdy To bude Tady děkuji
kdy to bude na internetu ke zhlednutí nebo ke stažení
kompletnější trailer k filmu zde
http://www.gogoanime.com/boruto-naruto-the-movie
takže by mohl Boruto kombinovat blesk s rasenganem
mimochodem Naruto - The last movie vyjde v japonštině na dvd podle narutopedie 22 července, krátce po té by se měla objevit kvalitní verze dvdrip filmu na internetu.
Ale právě jsi prohrál Bolte, tohle byl nejhorší trailer na Naruto filmy, který jsem kdy viděla. (A vím, že teoreticky to není Naruto film, ale prakticky ano.) Nejen že je to obsahově plytké, ale po animátorské stránce strašlivé. (Ty barvy. Bleh. ) Je smutné, že jediná scéna, která člověku nepřijde ubohá, je odkaz na yondaimeho. A to je dost smutné, když jediné, co za něco stojí, je vykrádačka sama sebe. Krom toho je Bolt tak neoriginální postava, až to bolí, od vzhledu přes charakter a jediné čím se liší od Naruta je to, že jeho otec je naživu, což mu nezabrání být jako osina v zadku. Chjo. Jsem docela zvědavá na The Last, ale tohle si vážně nechám ujít.
Pardon, jsem jenom zhnusená z toho, že Kishimoto není schopný pochopit, že se už vyčerpal, a nechat tenhle fandom alespoň trochu se ctí odejít.
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Moc se těším, ale bojím se že ta něco.... Karin bude pravá matka Sarady, protože pak bych asi fakt zavolala Kishimotovy a seřvala bych ho! Jsem fanda SasuSaku a to by mě položilo.... X(
Doufám že prohlášením „Vrchol mé tvorby" nemyslí že další anime nebude (i když by mohli natáčet i mangu 700+)
mám z toho divnej pocit ale snad to nebude nuda
6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě
Já nevím.Na jednu stranu se hodně těším, ale je mi líto, že Naruto nebude tak úplně ten hlavní. Na druhou stranu, Boruto se prostě nezapře. I kdyby to člověk nevěděl, tenhle prckek je prostě celý táta.
Život je boj, ale to ještě neznamená, že musím jít přes mrtvoly.
Zvláště když jednou z nich bych mohla být já...
Mám stejné pocity. Přijde mi, že bez Naruta jakožto hlavní postavy, to nebude ono. Ale tak, třeba nás to obě překvapí. :)
Koukám že se z toho bude ždímat dokud se dá i když kvalita je už dávno nulová.
Wow neviem sa dočkať vypadá to skvelo a že by bol Sasuke novým veliteľom týmu 7 ? ak tak by to bolo super a ono to bude len jeden film alebo aj seriál ?
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
A kdy přidáte poslední film? Naruto The last. Už je to dost dlouho co vyšel, musí být nějaký překlad.
Já fakt nevím, jestli jen neumíte číst nebo je v tom něco víc... Nahoře je to napsané
Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.
>(=^.^=)><(^..^)<
Nedávno som ho hľadala na nete a nikde nie je nič poriadne. Online nie je šanca aby si niečo našiel(ak, tak od teba chcú peniaze) a torrenty som našla síce vo výbornej kvalite, ale s kórejským dabingom. Skôr či neskôr sa však musí niekde objaviť aj dobrá japonská verzia
no existuje verzia v dobrej kvalite videa ...ale dabing asi Kórejský (japončina to 100% nie je) a titulky písal asi dyslektik
Doufal jsem, že třetí část příběhu bude dále sledovat osudy Naruta, avšak tentokrát už by to byl plně dospělý příběh. Asi se nedočkám.
"War. War never changes..."
To bude iba film alebo aj cely serial?
Zdarec ,
Jak tu píšete , že není film v dobré kvalitě apod. , tak se jen vymlouváte nebo neumíte hledat ...
Tady je jeden z mnoha odkazů na film
http://zumvo.me/watch-the-last-naruto-the-movie-2014-6383
Předem díky za přeložení :*
Korea dabing...
Nádherný obraz a hlavne ten zvuk. Úplná lahoda pre uši.
Pokiaľ sa uspokojíš s takouto kvalitou, tvoja vec, ale ja si určite rada počkám na naozajstnú kvalitu.
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Tak po druhé i pro ty méně chápavé říkal jsem "jeden z mnoha odkazů" jsou i daleko lepší v HD rozlišení a anglicky stačí jen hledat to už jsem myslim taky psal
Díky
MarT
Ano, a všechny jsou v KOREJŠTINĚ. To pro ty méně chápavé
"Vymlouváme se", protože chceme ještě půl roku poslouchat (a číst) ty vaše pindy přeci Až najdeš opravdu dobrou kvalitu (ne, tohle není dobrá kvalita) a v japonském znění, dej vědět. Slušně.
Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.
>(=^.^=)><(^..^)<