manga_preview
Boruto TBV 09

Justin malý rytier

Justin malý rytier

Po tom čo začali zanikať rytieri mladi Justin(Naruto) chcel presvedčiť svojho otca a kráľovnú(Tsunade) že by nemalo rytierstvo zaniknúť. Ale jeho otec sa o neho bal pretože nevyzeral ako "svalovec" tak mu nedovolil rytierski tréning, ale on račej ušiel a začal s tajným výcvikom rytiera pod legendárnymi učiteľmi rytierstva. Bohužiaľ mu to nevyšlo ale v starých ruijnach nejakej pevností vznikala armáda rebelov. Ich vodca a bývali slávni rytier ktorí zabil jeho dedka kvôli čomu chcela kráľovná zánik rytierov, lebo po tomto čine sa začínali dobrý rytieri "kaličiť" navzájom. On chcel zvrhnúť kráľovnú za to že prijala zrušila rytierstvo a byť novím, krútim a obavanim kráľom. Ale tento mladík na to prišiel a s par priateľmi a drak "teda vyzeralo to ako drak" týchto rebelov zničili. Začo sa obnovilo vďaka nemu rytierski rad a bol pasovaní za rytiera.

Výsledek

+++++++---
Skóre: 7.0, Hlasů: 1

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2015-01-13 19:11 | Ninja už: 4189 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Himawari- ナルト -
Vložil Himawari- ナルト -, Út, 2015-01-13 23:26 | Ninja už: 3423 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Pěstitel rýže

Dúfam že opravení popis už splna pravidla ..je to zrejme možno len trochu tak na prelome ale myslím že to ešte nieje fantasy..Smiling ďakujem.

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2015-01-13 23:36 | Ninja už: 4189 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Dobře, body letí k tobě Smiling

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.