O Jankovi a Marienke
Každý z vás určite pozná rozprávku o Jankovi a Marienke. Ale aká bola skutočnosť? Na obrázku môžete vidieť Naruta a Sakuru ako nešťastní zablúdili v lese.
Za horami a dolami, uprostred Ohňovej Zeme, žili traja najlepší priatelia Naruto, Sakura a Sasuke. Jedného dňa sa Sasuke rozhodol odísť. Dopočul sa o zlom čarodejovi, ktorý žije hlboko v lese a volá sa Orochimaru. Lenže Sasuke nebol svojim priateľom ľahostajný. Rozhodli sa ho nájsť a priviesť späť domov. Cestou však zablúdili v Temnom lese. Tam našli neobyčajnú perníkovú chalúpku, v ktorej sa skrýval Orochimaru. Chvíľu boli väznení, avšak podarilo sa im ujsť. Zistili že Sasuke je preč a Orochimaru ide za ním. A tak sa začala ich cesta ako Sasukeho vrátiť späť..
Výsledek
Skóre: 9.8, Hlasů: 4
Přesně, jak řekl Hromis. Milé, výstižné a nádherně jednoduché. Až se sama stydím, že jsem nad tématem v tomto směru víc nepřemýšlela. Pro mě je toto jeden z nejlepších obrázků v misi, protože je krásně jemně namalovaný, originálně pojatý a podařilo se ti dobře vystihnout i ty vystrašené výrazy. Za mě zasloužených velkých 10!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Som rada za názor a pochvalu. Občas si zvyknem kresliť/maľovať a je dobre keď mi aj niekto druhý povie čo som spravila dobre, prípadne zle. Arigato :3.
"I´m sure there is no such place as Paradise.." - Kiba (W.R.)
Obrázek se moc líbí, je takový dětsky roztomilý S radostí uznávám
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Jeej ďakujem . To je môj prvý fanart pridaný na Konohu .. Robila som to asi pol dňa (aj keď to nie je žiadne umelecké dielo), ale snažila som sa :3..
"I´m sure there is no such place as Paradise.." - Kiba (W.R.)
Barevné, milé, žádné velké složitosti. Přesně tak, jak by měla pohádka vypadat.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Moc pěkné Povedlo se ti to :3