manga_preview
Boruto TBV 09

Kyuubi tattoo

Zdravím Vás konoháci,

S bráchou sledujeme Naruto prakticky 8 let, každý týden. Je to prostě náše srdcovka, která se nám dostala pod kůži a dost nás spojuje.

Jmenujeme se Liškovi a líbí se nám kyuubi což je liška.

A tady se dostávám k jádru věci. S tatérem koketujeme s myšlenkou, že si oba vytetujeme stejnou kérku kyuubiho, protože to e prostě srdcovka a podtrhneme naše bratrství "krví".

Ovšem nejsme schopní si nakreslit nebo vymyslet pěknou kérku a věřím, že zde jsou lidé schopní a šikovní s dobrými nápady. Na googlu jsme si něco vyhledali, ale pořád to není ono. Kdyby někdo vymyslel nebo už měl nakreslený nějaký návrh nebo o něčem věděl bylo by to super.

Za případný hezký návrh nebo náčrt bychom se i odměnili. Je to přeci jen na celý život a tak si přejeme, aby to bylo prostě wau.

Nechceme aby to vypadalo moc animácky ani moc drsně . Já se přikláním k barevné variantě, brácha si to moc neumí představit.

Děkuji za jakýkoliv případný příspěvek, obrázek nebo radu a přeji hezký den.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Anna Franková
Vložil Anna Franková, Čt, 2014-12-18 18:37 | Ninja už: 5651 dní, Příspěvků: 576 | Autor je: Prostý občan

AUTISM ALERT

,,He's not the troll Konoha needs, he's the troll Konoha deserves."
~Prasatko

Obrázek uživatele citronek
Vložil citronek, So, 2014-11-15 00:12 | Ninja už: 5673 dní, Příspěvků: 840 | Autor je: Prostý občan

Zkuste napsat Lucce z MARDA Tattoo. Dělá jak skvělý designy, tak i skvěle tetuje. Myslim, že když jí popíšete o co jde, jak to vypadá a co chcete, tak vám vyhoví.

Link na práce Lucky: HERE

citronek v říši FF, aneb moje pisálkovské hokusy a pokusy