manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto a Sasuke - guľovačka

Naruto a Sasuke - guľovačka

Mašličku má Naruto na ruke.

Výsledek

+++++-----
Skóre: 5.5, Hlasů: 2

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Út, 2014-10-28 19:46 | Ninja už: 3887 dní, Příspěvků: 7449 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Mně se tenhle obrázek docela líbí, je příjemně laděný, fajn postavy jsi vybral, ale jak píše Poštolka, chtělo by to na tom popracovat. Nemusíš malovat zase nový a zase strávit kopu času nad začátkem. Zkus tenhle obrázek ještě dotáhnout dál. Viděla jsem i tvoje další dílka a u všech mám pocit, že bys měl vyzkoušet ještě další postupy a trochu to rozehrát - např. na obloze máš použitý jen jeden odstín modré, ale modrá obloha přeci hraje tolika modrými barvami! Všechno, na co se jen podíváš má spoustu různých odstínů a tónů, i když se nám to zdá na první pohled jednobarevné. Chce to jen se na to zaměřit a pozorovat Smiling. A stejně tak tvary. Vím, učený z nebe nespadl a každý malujeme lépe nebo hůře, ale každý má v sobě aspoň trošku talentu, jen ho objevit a pracovat na jeho rozvíjení a zlepšování se. Takže snaž se, neříkej si, že "takhle už to stačí". Nikdy to nestačí, vždy to může být lepší a chce to se snažit. Maluj dál, líbí se mi, že nekopíruješ a zkoušíš to po svém, to se cení, ale chce to zabrat Eye-wink. Držím palce, ať se mise povede splnit!
EDIT: He? Proč jsi obrázek vyměnil a nevložil tenhle jako nový? Teď k tomu naše komentáře nesedí a máš v tom pěkný guláš...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Ne, 2014-10-26 14:50 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 5849 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Oceňuji, že ses snažil a nakreslil nový obrázek, bohužel není o moc lepší, než ten minulý. Nový už zkoušet nemusíš, ale vylepši tento. Teď je to takové celé šedé. Chtělo by to výrazněji vybarvit a to nejlépe tak, aby nebyly tolik vidět tahy. Třeba tak, že plochy vybarvíš drobnými krouživými tahy nebo třeba ve více vrstvách a v každé trochu jiným směrem. Taky ty šedé obrysy nevypadají dobře, lepší by byly černé, třeba černou pastelkou nebo tenkou fixou.
Pak to zkus lépe nafotit, případně naskenovat, a pokud to bude zase nevýrazně šedé, dá se to upravit i v počítači (bude-li potřeba, tak ti s tím poradím). Novou fotku nahraješ po kliknutí na „upravit“ nad obrázkem.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele TomasMihalov
Vložil TomasMihalov, Po, 2014-10-27 21:32 | Ninja už: 3536 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Už som ho zmenil...Dá sa to ešte uznať?

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Po, 2014-10-27 21:45 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 5849 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Bohužel, na uznání to stále není. Ty úpravy barev a obrysů by to chtělo provést přímo na papíře, protože jak to uděláš v počítači, tak se to vůbec nehodí do původního obrázku. Barvy fotky jsou stále nevýrazné, zatímco nově přikreslené věci z toho přímo svítí. Navíc sprej není moc dobrý nástroj na kreslení obrysů.
Pod tou úpravou v počítači jsem myslela spíše přidání jasu a kontrastu, což se dělá, pokud je fotka tmavší a méně výrazná, než obrázek na papíře.
Jinak fakt doporučuji zkusit obrázek vylepšit přímo na papíře a pak vyfotit lépe, než minule.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele TomasMihalov
Vložil TomasMihalov, Út, 2014-10-28 17:11 | Ninja už: 3536 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Urobil som iní.

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2014-10-28 19:30 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 5849 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Milý Tomáši, máš opravdu dobrý přístup v tom, že se snažíš, už jsi vytvořil třetí obrázek a dodržel jsi pravidla, ale bohužel, stále se kvalita těch obrázků moc nezlepšila Sad
Prostě ostatní, kterým jsem to uznala, měli obrázek povedenější a propracovanější a to jsem uznávala i obrázky, které se jiným lidem zdály povedené málo... tohle ale už bohužel nemohu Sad Mise je kategorie B, což je hodně, a taky už by to nebylo spravedlivé vůči autorům těch lepších obrázků.
Pokud se tu do pátečního večera objeví obrázek, který by opravdu vypadal lépe a propracovaněji, ať už to bude vylepšená verze některého předchozího nebo něco nového, a zároveň splňoval pravidla, tak misi uznám. Opravdu doporučuji si pořádně prohlédnout náčrtek a opravovat kostrbatá místa dříve, než to vybarvíš. Další rady jsem napsala k předchozím obrázkům, případně do zprávy.
Pokud už se do předělávání obrázků nechceš pouštět, tak tě chválím za snahu a vstřícný přístup k plnění mise a přeji ti, abys získal body aspoň za nějakou příští misi.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele TomasMihalov
Vložil TomasMihalov, Po, 2014-10-27 21:48 | Ninja už: 3536 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Utírač Udonova nosu

skusím

Obrázek uživatele TomasMihalov
Vložil TomasMihalov, Po, 2014-10-27 18:47 | Ninja už: 3536 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Rozumiem, už som ho zmenil

Obrázek uživatele Orihalcon
Vložil Orihalcon, Ne, 2014-10-26 14:05 | Ninja už: 5866 dní, Příspěvků: 799 | Autor je: Student Akademie

mašle by měla být na jedné z POSTAV ne? nebo možná si to pravidlo obejde zadavatel...