Malá mořská víla
Isaribi a Naruto, možná trochu nezvyklá kombinace, ale... ona zachránila jeho, on pak ji, dokonce proběhl i dlouhý polibek! (jestli se tak dá dýchání z úst do úst počítat) , dokázala si ho srovnat a zavřít mu jeho ukecanou pusu a Naruto sám řekl, že má laskavé srdce, tak proč by nakonec nemohli skončit spolu. Mě by třebas zajímalo, co se s ní dělo pak dál, když s nimi dorazila do Konohy. Takových příběhů, co se dalo ještě vymyslet. Kdo byste se chtěli mrknout, jsou to díly 169-173 ve starém, tedy vlastně mladém, Narutovi. A doporučuju ještě 168čku, kdo máte hlad.
-
Děkuju Poštolko za misi. I takové nezvyklé barvy patří k létu, třeba u moře. Nu a mašlí má Isaribi svázané vlasy.
Výsledek
Skóre: 9.6, Hlasů: 31
máš super styl
To se mi líbí Hlavně ta pohodička, sluníčko, zajímavě zpracovaná voda a ta Narutova kostkovaná košile... takovou bych taky brala. Navrch je to krásně nakreslené (jak je u tebe ostatně dobrým zvykem). Těší mě, že se ti mise líbila a s radostí uznávám
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
A byla viď? Hned čtyři díly jí věnovali. Docela mě baví pátrat po takových těch zapomenutých ale zajímavých postavách a že jich je. Děkuju a šup vymýšlet další mise!
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
pre toto mám len pár slov kto vie...ten vie vážne super....je to krásne
P.S: berieš aj objednávky?
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
A niekto nevie a má občas trochu šťastia, ako ja. Děkuju. Jaj, objednávky? Přijde na to... Copak máš za lubem? Pověz a uvidíme, co se dá dělat.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!
to je úžasný barvičky, stínování, no prostě celej obrázek jenom Isabiri mi připadá jako loutka taková s prázdnýma očima posmívající se
Síce neviem o koho sa ako babu jedná, ale aj tak je to super
"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."
Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA
Nevšední, originální, překrásné.
Ten Naruto je velmi pěkný
Moc pěkné!
Zajímavý nápad a moc pěkné zpracování. Se mi líbí stínování vybarvení, jen ta voda mi připomíná něco zamrzlého a za pevnina za nimi lávové pole , neber to jako kritiku, jen jako výplod mojí představivosti.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Neboj, neberu. Však každému ta představivost pracuje jinak. Chvílu jsem zkoumal, co mi pastelky dovolí, ale spokojil jsem se s tímhle kontrastem. Nakonec, láva nemá k písku tak daleko.
Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!