manga_preview
Boruto TBV 15

Podzimní vyjížďka

Podzimní vyjížďka

Podzimní vyjížďka na koních

Výsledek

++++++----
Skóre: 6.8, Hlasů: 4

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2014-10-08 17:26 | Ninja už: 4400 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

To je voskovkami? Obrázek vypadá mile, strom se povedl a nápad s koníky je taky fajn Smiling
Ovšem abych ti mohla misi uznat, budou potřeba ještě nějaké úpravy. Za prvé si změň název obrázku. IMAG0552 bych ti neuznala ani u fanartu mimo misi. Za druhé obrázek znovu vyfoť, aby byl osvětlený na celé ploše, ten stín vlevo dole to kazí. Ale ještě před novým vyfocením bys mohla vylepšit vybarvení postav, aby třeba na oblečení neměly tolik bílých míst.

Edit 8.10. 18:30: Vidím, že jsi tu už od napsání komentáře byla, ale neopravila sis ani ten název, což by tě stálo deset vteřin času. Myslím, že by byla škoda dostat nesplněno jen za takové detaily...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Xuan Hoa
Vložil Xuan Hoa, So, 2014-10-11 12:06 | Ninja už: 4095 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Kankurova kosmetička

Omlouvám se, obrázek jsem vyfotila znova,ale zapomněla jsem změnit název, teď už by to mělo být v pořádku Smiling

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, So, 2014-10-11 16:50 | Ninja už: 4400 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Fajn, název je teď v pořádku, ale ta fotka pořád není dobrá Sad Předtím byla tmavá vlevo dole, teď zase vpravo nahoře Sticking out tongue Navíc tam vidím stále ta samá bílá místa na postavách, která by se dala spravit několika málo tahy.
Pokud nemáš skener, tak foť za dobrého osvětlení, nejlépe denního, někde u okna, na balkoně a tak. Papír si před focením hezky vyrovnej a zkontroluj si, že ti na něj nic nestíní. Pokud fotka nevyjde, zkus udělat další, třeba v jinou denní dobu, kdy se změní úhel světla. Pokud je fotka tmavá, dá se to taky upravit v počítači.
Já taky obrázky fotím, takže vím, že někdy to chce více pokusů Smiling Kdyžtak až si budeš myslet, že už to máš opravdu hezké, pošli mi soukromou zprávu, abych na tebe nezapomněla.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Pá, 2014-10-03 22:51 | Ninja už: 5708 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Ten strom je super Laughing out loud Len škoda nezvýrazneenej kushininej tváre, inak je to dobré:)


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Ad Inexplorata
Vložil Ad Inexplorata, Pá, 2014-10-03 16:29 | Ninja už: 4471 dní, Příspěvků: 1680 | Autor je: Asistent pošťáka

Milé. Smiling Jen by bylo dobré si pozměnit název. Eye-wink