manga_preview
Boruto TBV 07

Minatostrýtárt for Ironhide

Minatostrýtárt for Ironhide

Milý Irone, tento obrázek je pro Tebe! Laughing out loud
Už je to téměř rok, co jsem tu na Konoze, ano, ano Smiling. Pokud se dobře pamatuji, byla jsem na začátku vůči této stránce (jako vůči všem ostatním) dost nedůvěřivá a velmi pochybovala o správnosti svého rozhodnutí, požádat Tě o povolení vkládat obrázky. Jak se ale ukázalo, z Konohy a zejména z obrázkové sekce zde se stal můj věrný společník, poznala jsem tu spoustu báječných lidí, ze kterých se postupně stali dobří kamarádi Smiling. Osobně jsem si pak mohla otestovat svoje schopnosti jak na poli výtvarném, tak v pozici "odborného poradce" Sticking out tongue a získala spoustu nových a cenných poznatků a zkušeností. Velmi mile mě překvapila úroveň této stránky a její dobrá organizace a systém jejího vedení, na kterém mám tu čest se poslední měsíc i tak trochu podílet Smiling. Tímto obrázkem bych Ti tedy chtěla moc poděkovat. Toto všechno by se nemohlo dít bez dobrého a trpělivého šéfa, který nejen dohlíží a kárá neposlušné, ale také občas povzbudí lidi nadějné, ale bázlivé nebo pochybující Eye-wink.
Takže ještě jednou děkuji za zkušenosti, které jsem díky zveřejněným obrázkům mohla získat, za Tvou podporu, za důvěru ohledně správy obrázků a věřím, že nás svými milými komenty budeš těšit častěji Eye-wink. Přeju ti jen vše dobré a pěkný závěr léta! noleda

Výsledek

++++++++++
Skóre: 10.0, Hlasů: 18

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Út, 2014-08-26 20:35 | Ninja už: 3853 dní, Příspěvků: 7435 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Poštolka: díky, na betonový pilíř by to musel přenést někdo zkušenější, kdo to má v ruce a musel by trochu upravit to písmo Eye-wink. Ale nastříkat to někde u trati na Hlaváku v Praze by nemuselo být špatné (samozřejmě na plochu k tomu určenou Laughing out loud). Docela by mě zajímaly ohlasy cestujících Sticking out tongue.
suiken: děkuji, děkuji, noleda - práce všeho druhu Sticking out tongue Laughing out loud.
trotla, kainen, rin-chanka, Ivanitko, Judal, Karimao Toshika, Orihime, mestekova: děkuji moc za potěšující koment Smiling.
Nellynuska: no není to můj šálek, ale snaha byla Smiling. Přeci jen, je to specifický styl, ale stále styl, který pracuje s kompozicí a s písmem, což dělám často na mincích a moc mě to baví, takže i toto mě to hodně bavilo Laughing out loud. Možná, kdyby mě k tomu někdo přivedl dřív, když jsem byla v tom "správném" věku, tak kdo ví? Třeba bych ty graffiti s nadšením vyráběla. Místo toho je teď s dost sprostým slovníkem každou chvíli musím z něčeho odstraňovat Eye-wink. Díky ti.
zoraniz: no nevím, vzhledem k tomu, že jsem na neposlušné a bezohledné "graffiťáky" fakt nabroušená, tak toto byla spíš výjimka čistě s ohledem na Ironhida Eye-wink. Děkuju Laughing out loud.
Irohide: Bylo mi ctí to pro Tebe nakreslit a namalovat. Právě proto, že tohle je jedna z mála stránek, která je slušná, kreativní a dokáže spojit lidi a nadchnout je pro společnou dobrou věc, což se dost často velice liší od jejich domácího prostředí. Mnohým z lidí zde opravdu velmi výrazně zasáhla do života a ovlivnila jejich názor a celkové utváření osobnosti. Nejsem tu sice tak dlouho, jako Ty, navíc jsem se zapojila už coby dospělá, ale umím si představit, jak mohl a může tento web poznamenat mladého člověka, který je od přírody nastaven tak, že se chce kamarádit, družit, dělit o své poznatky a zážitky a bavit se. A taky rozumím tomu, že když přejde pár let a nastanou životní změny a starosti s nimi spojené, tak to zapálení, chuť a elán člověka postupně opouští...
No já jsem moc ráda, že jsem tu, že se mohu podílet i na chodu sekce a mileráda Vám vypomůžu, pokud to bude v mých silách i nadále, protože vím, že to MÁ význam. Protože objevování v sobě tvůrčí kreativity a fantasie dělá lidi lepšími, ohleduplnějšími a silnějšími a dobrých kamarádů, či dokonce přátel není nikdy dost Eye-wink. A také protože zcela sobecky musím přiznat, že úspěchy druhých a jejich nadšení a jejich krásné obrázky a komenty mně dokážou tu ztracenou životní chuť a elán zase dobíjet a vracet Smiling. Díky Ti za milý koment Smiling.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, St, 2014-08-27 01:53 | Ninja už: 6032 dní, Příspěvků: 3261 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Tiež si táto stránka prešla vývojom tak ako rástli jej návštevníci, objavovali sa nový a celé sa to prelínalo. Aj ja som tu od trochu staršieho veku ako je tu mnoho účastníkov ale aj tak mala na mňa značný vplyv a na celý môj život. Takže ak tu nachádzate stále ľudí čo vám za to stoja tak to je fakt to naj čo sa od tejto stránky dá dostať. A to je aj taký náš skrytý zámer, tých čo sme tu robili spojiť vás nejako ale žiaľ vždy to je len na vás, my môžme len poskytnúť drobnú príležitosť Smiling A o spoluprácu je záujem určite takže sa budem na ňu tešiť.

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Út, 2014-08-26 02:36 | Ninja už: 6032 dní, Příspěvků: 3261 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Tak toto je luxus!!!
Mám veľmi rád správnu kombináciu písma a kresby a tu to krásne do seba zapadá. To vždy ocením a také prirovnanie ako si mi tu dala si ani nezaslúžim leb oten Yondiho výraz je fakt luxusný a fakt to z toho cítiť. Celé je to v tom Grafity štýle veľmi nostalgické pre mňa.
A ja som ale nesmierne rád, že si sa pridala k nám, jednak ako autor a jednak ako editorka, lebo skúsených ľudí tu je fakt potreba a ja viem, že v tomto mám výrazne nedostatky takže som fakt nesmierne rád že si sa tu objavila a bola ochotná sa tu s tým zapodievať.
Teším ma ale hlavne to, že si tu našla tých ľudí lebo to bolo niečo čím bola pre mňa konoha jedinečná a čo mi neskutočne dalo, takže ak aj ty si vďaka nej našla ľudí sebe blízkych tak to ma teší predovšetkým, preto to tu pár z nás ešte stále zvláda Smiling
Takže veľké ĎAKUJEM Smiling

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Ne, 2014-08-24 13:42 | Ninja už: 5305 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Noleda, milujem tvoje obrázky! Shocked Nemám slov, úžasný nápad, prekrásne spracovanie a totálne to žerem ! Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Orihime
Vložil Orihime, Pá, 2014-08-22 19:25 | Ninja už: 3507 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

Moc hezké Smiling

Obrázek uživatele zoraniz
Vložil zoraniz, Pá, 2014-08-22 16:21 | Ninja už: 3719 dní, Příspěvků: 585 | Autor je: Adept na chuuninskou zkoušku

tak takovýho Minata jsem od tebe fakt nečekala Laughing out loudKakashi YES je opravdu povedenej, doufám, že sem dáš ještě někdy něco tohohle stylu

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, Pá, 2014-08-22 15:56 | Ninja už: 3832 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Už si představuju Minata jako dělá grafiti na po Konoze... Tak odsud to vzal malý Naruto, tak to jo.... Laughing out loud Laughing out loud Jinak je to famózní, chtěla bych to na stěně v pokoji Laughing out loud Laughing out loud
Edit: Jen tak mimochodem... neměl by mít Minato ninja čelenku pod vlasy? Jen takový detailík, takže nestojí za zmínku a nebo to je jeho nový styl? no, všimla jsem si toho až po pětiminutové zasněné hledění, takže palec nahoru Kakashi YES

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Pá, 2014-08-22 16:02 | Ninja už: 3853 dní, Příspěvků: 7435 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Díky, no ráno si to špatně uvázal, Kushina nebyla doma Sticking out tongue Laughing out loud!
Edit: Opraveno. Je to lepší, nebo horší Laughing out loud?

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Боривітер
Vložil Боривітер, Pá, 2014-08-22 17:22 | Ninja už: 4162 dní, Příspěvků: 5832 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných ninjů

To jsi celé překreslila, nebo tyhle zázraky umí Photoshop?

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
 
Pardon za (pro některé možná lehce matoucí) změnu přezdívky, je dočasná. Ale hrozně se mi líbí ukrajinský název poštolky. Tedy srbská ветрушка taky není špatná.

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, Pá, 2014-08-22 17:22 | Ninja už: 3918 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

lepšie lepšie...aj ja som si to všimol...no myslel som že je to zámer Laughing out loud

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, Pá, 2014-08-22 17:20 | Ninja už: 3832 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Kushina se vrátila? Podle mě tedy lepší Smiling Kakashi YES

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Pá, 2014-08-22 13:43 | Ninja už: 5470 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Tak so "street artom" si ma naozaj prekvapila Laughing out loud Podarený obrázok ako vždy, nemôžem z neho spustiť oči ^^ *_*


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, Pá, 2014-08-22 12:47 | Ninja už: 5134 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

to je ultra mega galakticky dokonalé Smiling


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, Pá, 2014-08-22 10:32 | Ninja už: 4187 dní, Příspěvků: 2117 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

Naprostý luxus, nemám slov

Obrázek uživatele rin-chanka
Vložil rin-chanka, Pá, 2014-08-22 10:03 | Ninja už: 4901 dní, Příspěvků: 496 | Autor je: Pěstitel rýže

Týýý jo, tak dlouhý proslov! Laughing out loud Noledo, nádhera, nádhera, nádhera. Ta barevnost, výraz, všechno je prostě famózní! Kakashi YES

''Člověk, který porušuje pravidla, je považován za odpad, ale člověk,
který opustí své přátele, je mnohem horší než odpad.''
(Obito Uchiha)

Obrázek uživatele kainen
Vložil kainen, Pá, 2014-08-22 09:22 | Ninja už: 3639 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Pěstitel rýže

Moc pekne hezke barvy celkove dobra prace Smiling

moje skromná první série Laughing out loud http://147.32.8.168/?q=node/113044

oblíbení autoři:
Alalka
Baruto
SakuraAngel95
Camelia
Mystia
Kondrakar
Gohan35
Gagar
NekdoKohoNeznas
Vlkoberan
Lefthandedpower

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan… and yet you are nothing. In the end, you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
―Darth Malak to Revan

"The Dark Lord Revan is dead. I am a servant of the light now."

Obrázek uživatele Lyus
Vložil Lyus, Pá, 2014-08-22 09:14 | Ninja už: 4049 dní, Příspěvků: 228 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Pekne, velmi sa my to pači Smiling

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, Pá, 2014-08-22 07:46 | Ninja už: 3918 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Fíha... Laughing out loud znovu prekvapila! Laughing out loud Noleda a grafity Laughing out loud pekné pekné Smiling 10 Kakashi YES

Obrázek uživatele Боривітер
Vložil Боривітер, Pá, 2014-08-22 07:42 | Ninja už: 4162 dní, Příspěvků: 5832 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných ninjů

Výraz, barvy, kompozice... všechno perfektní, noledo! Myslím, že na nějakém betonovém pilíři by se to mohlo skvěle vyjímat.
Jinak věřím, že Irona to potěší...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
 
Pardon za (pro některé možná lehce matoucí) změnu přezdívky, je dočasná. Ale hrozně se mi líbí ukrajinský název poštolky. Tedy srbská ветрушка taky není špatná.