prostě naruto xD
Tak jo...tohle je můj první výtvor v artage 4 a po téhle 5 hodinové zkušenosti (já vím nezdá se to ale to proto že sem to 5x předělávala...) můžu konečně říct Už nikdy! fakt anime se v tomhle programu kreslí hrozně..(jinak je to skvělej program, když máte plnou verzi...já mám demo) ikdyž na vině bude možná i moje komunistická myš a ty moje pahýly co jim říkám ruce.. Jinak je to bez předlohy kreslený v pc (mojí komunistickou myší)...já vím je tam spoustu chyb(třeba to pravý oko brrrr...) ale když kouknete na čas tak vám asi dojde proč už sem s tím nic neudělala...
PS: Nemáte někdo nějaký tip na program ve kterém se dá dělat coloring a kreslit? Pokud možno zdarma a s co nejmenším počtem virů xD děkuji.
Výsledek
Skóre: 4.0, Hlasů: 12
Mně to nepřijde zas tak zlé, udělala jsi možná hodně velké zorničky a taky bych tam nedávala ty kroužky a plameny na pozadí (nebo ano, ale asi nějakou jinou barvou), ale jinak je to suveréně tvůj přístup a to se cení .
Ohledně programu se obrať třeba na Suikena, určitě ti rád poradí . Jen tak dál!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
hovoríš ako keby som bol odborník no, ja používam Paint tool Sai môžeš si sťiahnuť demo asi na 31 dní zdarma http://www.systemax.jp/en/sai/ alebo ak ti to nevadí, stiahni si cracknutú verziu z ulož to to je na tebe
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Kdo byl ten zlý a dal 1 bod? Tohle bych rád zvládl.
Tvůrce, který pořádně neví, kdy přestat.