Spoiler - Kapitola 678
Po dlhšej dobe pridám niečo aj ja.
Aby sa predišlo správam o farbách - viem, že oficiálne má mať Madara červené vlasy a bielu pokožku, ale mne osobne sa to nepáči, vyzerá strašne mrtvolne a tak si to robím podľa seba. ^^
Výsledek
Skóre: 9.9, Hlasů: 10
Dooost dobré! Ostatně jako vždy . Barvy nádherně kombinované (čistě z osobního vkusu bych do té fialové v očích přimíchala ještě nějaký jiný odstín, nějakou barvu, kterou si použil vedle, vzhledem k celému barevnému ladění obrázku jsou jako z jiné planety . Ale vlastně on celý Madara taky asi bude z jiné planety . Jo, ještě jsem ti zapomněla pochválit, jak skvěle řešíš svůj podpis. Tu na Konoze to spoustě lidí kritizuji, že ho mají příliš výrazný, nebo nevhodně umístěný, u tebe palec nahoru, je tam a přitom na první pohled vůbec není vidět .
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Oficiálne má Madara čierne vlasy, nie červené :DDDD ale to je asi preklep. Inak farba vlasov je dobrá, Kishi ho tak kreslí, a keď vezmeme do úvahy že má sily sennina tak je to isté Inak obrázok je super, aj pozadie. 10*.
Môj DA... xD http://desway666.deviantart.com/
Haló,tady Zas*aná restaurace. Chcete si objednat?
!! FC rin-chanka ^^
What is gone, is gone! But ask yourself this, what remains?
-Jinbei
Dovolím si ťa opraviť - jeho vlasy su momentálne fakt červené Čierne boli než do seba zapečatil Juubiho. Kapitola 676/675 vyšla v Shonen Jump celá vyfarbená Kishimotom a potvrdilo sa, že Sasukeho Rinnegan je červený tak ako aj Madarove vlasy v tomto juubi's jinchuuriki mode.
chudák Mada
btw.: nádhera
o hodně jsi se zlepšil, když porovnám toto a tvá první díla, jen tak dál...
Vypadá to luxusně, a červené vlasy by mi k němu fakt neseděly.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Mne sa práve že ten Zetsu páči, taký gumový Celkovo, profesionálny Coloring
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995