Kakashi Aquarell
Jako vždy se mi nejlépe povedla je ta část obličeje, protože je světlá a vystínovat, je to brnkačka. Ale zbytek... pfůůů... No co. Když budete shovívavý k začátečníkovi, tak budu velice ráda.
Výsledek
Skóre: 7.0, Hlasů: 10
Jako vždy se mi nejlépe povedla je ta část obličeje, protože je světlá a vystínovat, je to brnkačka. Ale zbytek... pfůůů... No co. Když budete shovívavý k začátečníkovi, tak budu velice ráda.
Jsem na hlavní stránce říkám si "Heled to vypadá jak od Uka-chan" a ono to bylo od Uka-chan Táákže...moc se mi líbí jeho pohled (no celkově obličej) ale nesedí mi vybarvení toho trička a vlasů ale ta čelenka (jak?) a oko (so sexy) O.O Yoku yatta!
Jégá!!
Ai-chan! :3 Jezůs kote to je doba. Počítej s tím, že se vypravím buď v červnu nebo i dříve do Prahy. Musím prostě vidět naší Rafin Koffin.
http://koyubi.webnode.cz/moje-ff-pro-otaku-sk-cz/ Pokud si chce někdo počíst mimo Naruta.
A pak o FF tady. http://147.32.8.168/?q=node/108579
Moje OC :3 http://2i.cz/b88b6b4192
Tvár sa mi naozaj ľúbi, tá čelenka tiež. Ako už poznamenala Poštolka, máš taký pekný nežný štýl, ale dosť sa to pokazilo tým vyfarbením. Pokožku má vyfarbenú pekne, pri tej maske sa to tiež ešte dá, ale tričko a vlasy si už odflákla a je to vidieť. Nabudúce sa s tým pohraj o niečo viac, pri kresbách záleží aj na detailoch a keď sa ti s ním nechce robiť, radšej si to odlož a dokonči to neskôr, hneď to potom bude vyzerať o niečo lepšie, pretože u teba vidieť, že by to naozaj stálo za to.
"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."
Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA
smrdz mi nohy
Moc se mi líbí to očko
Máš pravdu, že to oko se ti opravdu povedlo Stejně tak se mi líbí i čelenka a hodící se pozadí, stejně jako tvůj styl celkově... je takový něžný
Co bych ti naopak vytkla, je vybarvení. I po rozmytí pastelek je vidět, že jsi jimi vybarovala jen tak ledabyle. Taky u stínování je vidět, žes neměla předem zvolený směr světla... kdyby ti svítilo zprava, jak je vidět na nose, tak bys měla mít stínek i na (z pohledu diváka) levé tváři, zato na krku by mělo být zprava více světla.
Závěrem... budu se těšit na tvoje další obrázky
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.