Kakashi
Kreslené na A4, cca 4 hodiny. Tuším tento obrázok nebude mať dobré ohlasy, kvôli tomu spracovaniu, ale len som chcela ukázať ako by mohol ten istý obraz vyzerať s rôznymi "štýlami" vyfarbenia . Prvá časť je perami, druhá fixkami a tretia centroperami.
Výsledek
Skóre: 9.5, Hlasů: 32
Je to super ... originálne prevedenie
Je to super ... originálne prevedenie
Skvělé. Nejdřív jsem si říkala, co je to za mišmaš, ale poznámka pod čarou mi to osvětlila
Jsi dobrá, zajímavý nápad a vůbec, dobře nakreslené!
Nezáleží na tom, aby ses vyrovnal tomu nebo onomu člověku, ale jde o to aby ses jednou stal samým sebou.
Skvělý nápad, báječné provedení! Úžasné, deset.
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Hmm, palec nahoru, pro srovnání hodně zajímavé. Všechny tři techniky ovládáš skvěle. Dole grafická klasika, které není co vytknout, ale myslím si, že ani nepřekvapí. Střední část - poctivá pevná kresba s jasně danou konturou + jasné syté barvy, barevná pecka pro oko! A nahoře neuchopitelný nádherný osobní přístup stínování, které tak nějak balancuje na tenké rovině mezi grafickou profesionální genialitou a nepoučeným laickým přístupem k anatomii a stínování obecně (teď to nechápej nějak špatně, fascinuje mě to, jak to děláš a jak do toho vnášíš svůj vlastní rukopis). Jen mi osobně trochu vadí ta mnohobarevnost (třeba ty dvě použité modré, které spolu odstínem moc nekorespondují). Mám raději střídmější pojetí, ale to je jen můj osobní názor. Super.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Práveže to je absolútne super
myslím, že zpracování na ohlasu nic nezmění, naopak, spíš ho ještě zlepší , moc se mi to líbí a taky mám ráda ten tvůj styl s perami (jak už tu zmínila Nellynuska)
Mochezké! Kakashi je tam opravdu dobrý! a ten had! Moc dobrá práce.
(a zdá se mi to, nebo to je barvené ve třech pruzích? (nebo jak se to skloňuje ))
Moc hezké, jen možná ty Kakashiho prsty.
*říká někdo, komu se ještě nepodařilo nakreslit domeček*
Sténajíc ve svých trámech škola šílí, že jsem se zrodil, abych zapálil ji.
Náhodou, udělat obrázek více styly, aby na sebe navazovaly, chce trochu snahy. Líbí se mi to.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Rozhodne ti idú všetky a opäť je to super obrázok, ale mne osobne sa najviac páči ten tvoj typický štýl s perami, z ktorého nikdy nevychádzam z úžasu^^
"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."
Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA
10 strašně luxusní viděl jsem podobné provedení u digitálních tvoreb ale toto je dost dobrý : heh 10.