manga_preview
Boruto TBV 10

Hana no Bara by YuraYura

Hana no Bara by YuraYura

Tak obrázok k 20. dielu poviedky Naruto Uzumaki Namikaze no Yokou. Je kreslené len preto, aby ste si dokázali predstaviť to oblečenie. Ospravedlňujem sa za kvalitu obrázka (odfotené mobilom) a za desnú symetriu.
Ja na symetrické postavy talent nemám.

Výsledek

+++++++---
Skóre: 7.6, Hlasů: 10

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Percival
Vložil Percival, Po, 2013-12-02 20:14 | Ninja už: 3878 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prostý občan

Ach jo. To si fakt někdo myslí, že nějaké "sorry za kvalitu, fotila jsem to mobilem a na focení jsem levá" tu hroznou kvalitu omluví? Bad Co se takhle naučit dělat věci pořádně? BTW, postava má krátké ruce, krátké nohy a na to, že je to žena, nemá žádné boky. A její oblečení je taková trapná snaha o originalitu...

Obrázek uživatele YuraYura
Vložil YuraYura, Út, 2013-12-03 06:30 | Ninja už: 4720 dní, Příspěvků: 185 | Autor je: Předseda třídy

Ja som tam písala, že je to len obrázok na predstavu toho oblečenia, ktoré som opísala v 20. diely mojej poviedky. Nie je to pokus o umelecké dielo. Prosím, pochop to. Inak ďakujem za poriadnu kritiku Laughing out loud + pokús sa to správne prečítať. Jsem levá na symetrii.

P.S.: Priznávam, nemá to boky, pretože neviem poriadne nakresliť ženskú postavu. nakreslila som to aj s bokmi, lenže mi pripadala ako pätnásťročná, a keďže má mať dvanásť, tak som boky vygumovala. Aj tak ženské postavy z môjho podania vyzerajú ako mužské a mužské postavy ako ženské.

(°W°)(°W°)(°W°)


Moje FF: http://147.32.8.168/?q=node/92768

Moje moto: "Netráp sa minulosťou! Nezaoberaj sa budúcnosťou! Ži prítomnosťou!!!"

Obrázek uživatele DarthBicanCZ
Vložil DarthBicanCZ, Út, 2013-12-03 19:03 | Ninja už: 3886 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

Myslim si že je to dobrý, pro mě to na představení si vzhledu postavy úplně stačí.