Kabuto
Vložil Wiski, Ne, 2013-10-13 13:23 | Ninja už: 4147 dní, Příspěvků: 26
Není to zrovna nejpovedenější... ale nechce se mi to vyhazovat z okna.
Výsledek
Skóre: 8.3, Hlasů: 13
Není to zrovna nejpovedenější... ale nechce se mi to vyhazovat z okna.
moc se ti to povedlo! 10/10
Mnoho obrázků Naruta u mně naleznete na mé stránce : https://plus.google.com/u/0/+BarbaraAna%C5%A0alamova/posts
not bad .)
Tsuki ga kanaderu kanashii yo no shirabe
Shizukesa ni fukaku kodoku no yamisae mo itoshii
Yami ni saku chikara naki hana wa inoru dake
Ao shiroku sora ni mau oboro no tsuki yo...
Moc hezké. 10/10
I když Kabuta přímo nesnášim, tak i přes tu mojí nenávist k němu se mi to dost líbí
''Člověk, který porušuje pravidla, je považován za odpad, ale člověk,
který opustí své přátele, je mnohem horší než odpad.''
(Obito Uchiha)
Nádherné Také nevidím žádný důvod proč ho vyhazovat Moc se mi líbí, možná bych jen použila sytější barvy (nebo ne sytější, ale něco mi u těch barviček úplně nesedí) Jinak určitě 10!
Fakt podarené súhlasím s Natalia-Chan len nabudúce by si to mohol lepšie vyfarbiť 9/10 (ak si to kreslil ty tak to patrí medzi FanArty Takže Váš FanArt/Ostatní ak sa nemýlim )
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Vím, uvědomil jsem si špatnou kategorii až později. Co se dá dělat.
Dá se přeřadit Klikni na tlačítko "upravit" nad obrázkem a zkus to znovu.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Za mě 10 ! Proč to vyhazovat z okna ? Já bych to nikdy nenakreslila ! Je to hezky vybarvené,akorád by si se s tím mohl víc piplat s tím vybarvováním,silueta je pěkná,tak proč se s tím nepochlubit ?