Fū
Takže, konečně mám Fū hotovou a s hrdostí(nevím proč to píšu ) ji věnuji všem, co se jí nemohli dočkat a hlavně Maoi, která si o ni napsala jako první(teda myslím ).
Jediné co mi u Fū dělalo veliký problém, byla její tmavší pleť, kterou jsem neveěla, jak "vybarvit" a tak to vypadá tak, jak to vypadá.
Dneska jsem s obrázky celkem na pylno neměla, tak jsem se pustila i do našeho mistra loutek, jen u něj mi dělá problém Akatsuki plášť( překvapivě), tak počítám s tím, že budu mít stejný problém i u Konan s Itachim, ale to je vedlejší. Jen tak pro informaci, když už jsem tak začla kreslit ty jinchuuriky a asi ještě tři má někdo obědnaný, tak by nebylo špatný, kdybych sem někdy(!) přihodila a zbívající dva.
Výsledek
Skóre: 9.7, Hlasů: 21
S-U-P-E-R-!
-Saphira
Jooooo, Konečně Fuu!!!! Nagato by se hodil....
tak teda Nagato
''Člověk, který porušuje pravidla, je považován za odpad, ale člověk,
který opustí své přátele, je mnohem horší než odpad.''
(Obito Uchiha)
Naprosto dokonalé (zase )
Hej nepiš schválně tak bídně, vypadá to hrozně. (edit: ti tu píšu, že píšeš bídně a nadělám si tam sám chyby )
ps jinak je to luxusní :3
Supééér, konečně Fuu... Arigatoo (:
Kawaii
Ještě udělat Haku(a) a bude to super... prosím, prosím, smutně koukám
Tsuki ga kanaderu kanashii yo no shirabe
Shizukesa ni fukaku kodoku no yamisae mo itoshii
Yami ni saku chikara naki hana wa inoru dake
Ao shiroku sora ni mau oboro no tsuki yo...
tak jasně
''Člověk, který porušuje pravidla, je považován za odpad, ale člověk,
který opustí své přátele, je mnohem horší než odpad.''
(Obito Uchiha)
Nádhera.