Wonderland
Po dlhej dobe pridávam niečo, na čom som aj popracovala Je mi jasné, že motív je úplne bez pointy. Ale leto a slnečné počasie človeka nútia robiť doslova plytké veci, rovnako ako tento obrázok (začala som s ním asi pred mesiacom, kedy SR sužovali horúčavy a rovníkové teploty) Denne som pridala tak jednu čiarku....
Takže nejaký zmysel v tom nehľadajte, max po rozkliknutí si môžete zahrať hru "Hádaj, koľko nedokončených miest je na obrázku" ale obrázok s toľkými "predmetmi" som hádam ešte nerobila, takže gomen, niečo som mohla aj vynechať.
Hope you like it
Výsledek
Skóre: 9.9, Hlasů: 17
Tak TOHLE mi uniklo... ale co ne, že? Ehm.. Musím uznat, že pointa trochu není, ale to u obrázků myslím není pravidlo (jen je to u tebe míň obvyklý.. obvykel máš za obrázkem nějaký příběh, průběh, důvod) Nemám tomu asi co vytýkat, je to barevné, trochu dětinské a fantasy, ale proč ne? Jediné, co je škoda, jsou oči - všecko je bez obrysů, jen oči jsou hodně výrazné ( a vrátila ses jaksi v způsobu jejich kreslení. Ale k tomuto se asi i hodí).
Mňo, doufám, že u vás bude hnusně brzo U nás už je, leje, je zima a já chytám kreslící nálady a nápady Pošlu ti pár mraků, ok?
***
- Múza je přechodná a nezávislá na svém majiteli se sklonem k častým a dlouhodobým výletům.
Děkuju Anrycor Stern za vytvoření FC Annie -chan
Přidejte se do FC A-Marry! =^_^=
anime oči sú pre mna proste španielska dedina, ja im nechápem :DDD
ale beriem, aj tak to bolo len o výbere farieb, do lineartu sa mi vôbec nechcelo.
A ďakujem za obláčiky, prišlo nám ich sem pomerne veľa (a nútia ma niečo nakresliť )
Prezentujem:
FC Annie -chan :3 šup šup sa pridať ak sa vám jej umenie páči
FC Annie -chan
FC klub založený Annie-chan, ďakujem
FC -Marry
a tiež FB stránku s Annie-chan pre všetkých tvorivých ľudí: http://www.facebook.com/pages/On-your-paper-in-your-soul/532489780136549
:3 :3 ďakujem za komenty a hodnotenie, som rada že ste pochopili dôvod, prečo je ten obrázok skutočne bez pointy (našťastie sa blíži moje obľúbené ročné obdobie a vtedy by mala fantázia zapracovať. Už sa teším na tie dlhé sychravé večery s ceruzkou v ruke :DD)
Prezentujem:
FC Annie -chan :3 šup šup sa pridať ak sa vám jej umenie páči
FC Annie -chan
FC klub založený Annie-chan, ďakujem
FC -Marry
a tiež FB stránku s Annie-chan pre všetkých tvorivých ľudí: http://www.facebook.com/pages/On-your-paper-in-your-soul/532489780136549
Krásně barevné
WoooooooooooW !!!
Kto mlčí, nemusí vždy súhlasiť..
Možno len niekedy nemá chuť diskutovať s idoitmi.
Zkoukněte blog: http://sameta.blog.cz/
Krásne!! O.O Páni, naozaj nádherné!
FOREVER SIXTH GUN
Máš recht !!! To vedro je pro inspiraci jako paralyzér!!! Ale parádní kravina!!!!!!! Vtipný a živý a pro normálního člověka nepochopitelný. Prostě ÚŽASNÝ!!!!!
Tired animator
mentálně jsem vačyce
můj twitter:
https://twitter.com/EctheThe
Jak jsi psala, že to bude přeslazené, tak jsem se trochu bála, ale působí to na mě spíš... fantasticky? Prostě jako z jiného světa. Nějaký inteligentní rozbor mě k tomu už nenapadá, promiň.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Zaujímave páčia sa mi tie farby ale celkovo celé je to super 10
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•