Kazekage Gaara
Vložil ʭSasuke Uchihaʭ, Po, 2013-07-01 19:50 | Ninja už: 4567 dní, Příspěvků: 664
Není to sice nejlíp odvedená práce, jen jedna z rychlovek do soutěže na Hokageconu, ale když už to mám naskenované v pc, snad to neni ani nejhorší.
Výsledek
Skóre: 6.8, Hlasů: 5
Ja asi trocha nesúhlasím s kolegami podo mnou, lebo problém podľa mňa nie je vôbec v dĺžke ruky, ale v jej skreslení. Ak som správne pochopil, tak on má mať tú ruku natiahnutú pred sebou a manupulovať s pieskom....ak je to teda tak, tak v tom prípade ti tu úplne chýba perspektíva, ktorá by to nejak naznačovala. Ak si prirovnáš tvoju ruku k tvári, tak si všimneš, že dlaň je približne taká veľká ako vzdialenosť brady od nosa a prsty ti siahajú po čelo, čo v tomto obrázku nejak nesedí. Ruka je príliš malá aj na stav, keby mal tú ruku pri sebe nie to ešte pred sebou, kedy je ruka o mnoho väčšia. Pri takejto veľkosti ruky, by tá ruka mala byť skôr mierne za jeho chrbtom. Ako príklad by som použil možno tento obrázok: http://p1.pkcdn.com/young-hand-perspective_131637.jpg kde vidno, že ruka natiahnutá pred telom môže byť oveľa väčšia ako hlava postavy a niekedy sa to pre efekt môže aj trocha prehnať, ale nikdy nie zmenšovať ...No tak zas som sa trocha vyzúril. Neber to samozrejme v zlom. To čo som napísal, som písal ako radu a nie ako demotiváciu, takže nabudúce si skús dať na to väčší pozor a bude to v poriadku a neboj sa používať rôzne referencie. Lebo kresliť len tak z hlavy je síce fajn, no veľa sa pri tom o anatómii nenaučíš, tak si pomáhaj fotkami alebo si to skús občas aj sám na sebe odsledovať v zrkadle (ja to tak väčšinou robím ....občas sa cítim hlúpo keď sám na seba robím rôzne grimasy v zrkadle, ale naozaj to pomáha )
To jsem si při kreslení uvědomoval, ale bál jsem se ji udělat ještě větší, aby to nebylo zase přehnané takhle už má tu dlaň jak polovinu hlavy, tak jsem se trochu bál jak to bude vypadat no. Jinak díky, jestli zase někdy budu kreslit něco podobného, zkusím ji větší. Já taky myslím, že ten loket by u natažené ruky neměl být nijak moc vidět.
- povídky, fanart, cosplay
Někdy prostě stačí věřit...
___________________________________________________________________________
Je to docela dobré, jen prostě ta anatomie tam selhává. Jinak už vše co bych chtěla říct, bylo řečeno v předchozích komentářích. Určitě koukni na nějáké pomocné videa a snaž se dál. věřím že to hodně pomůže.
Když člověk věří sám sobě, nemusí přesvědčovat ostatní.
...
je to fakt hezky...ale kdyby mel takhle nekdo ruku tak by nesmel mit asi kosti nebo spis jako by nemel loket n_n jinak fakt pekny ale
Live and Die.