Vložil Sammartino, Pá, 2013-05-24 23:16 | Ninja už: 4455 dní, Příspěvků: 289 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga
Zkus víc vytáhnout obrysy a na pleť ke stínování nepoužívej jen tělovou ( klidně ještě červenou, hnědou, oranžovou, žlutou, ... ) a také anatomie... Na tý pracuj.
Také tě chválím za dobré oblečení. To se ti povedlo...
Dám 8 . Za takovou práci si to zasloužíš. Trénuj a zlepšuj se a jednou dosáhneš takové úrovně kreslení-no-jutsu ,že ti dám 10 bez jakýchkoliv námitek či výčitek.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Mě se to hodně líbí. Jen asi vážně ta ruka od Deidari ale jinak úžasné
Zkus víc vytáhnout obrysy a na pleť ke stínování nepoužívej jen tělovou ( klidně ještě červenou, hnědou, oranžovou, žlutou, ... ) a také anatomie... Na tý pracuj.
Také tě chválím za dobré oblečení. To se ti povedlo...
Dám 8 . Za takovou práci si to zasloužíš. Trénuj a zlepšuj se a jednou dosáhneš takové úrovně kreslení-no-jutsu ,že ti dám 10 bez jakýchkoliv námitek či výčitek.
Tired animator
mentálně jsem vačyce
můj twitter:
https://twitter.com/EctheThe
Beru na vědomí, děkuju za rady i za pochvalu
Není zač
Tired animator
mentálně jsem vačyce
můj twitter:
https://twitter.com/EctheThe
Waw Jen ta Deidarova ruka, myslím ten palec ale fakt nádhera
Ten palec jsem kreslila a zase gumovala snad stokrát. Pak už jsem se naštvala a nechala to jak to je Jinak pochvaly si moc cením Děkuju