manga_preview
Boruto TBV 09

Smeťákovské srazy.

Co si takhle udělat neoficiální srázek?






Seznamovací, poznávací, kecací, chlastací, a třeba i turistické srazy.

Oficiálních srazů tu je dost, ale koho pořád baví to plánovaní...
Proč si neudělat neoficiální sraz?
Sraz na téma smeťáku.
I v něm se řeší vše mimo, proč tedy neudělat i takový sraz?

Pravidla jsou jednoduchá.
Napsat kde by kdo chtěl mít nějaký takový sraz, nebo kde se jen někdo bude náhodou v určitou dobu vyskytovat, a počkat, zda se někdo náhodou nepřidá.

Zatím se to tu bude řešit jako klasické komentáře, a časem uvidíme zda se to chytne, případně co by se mohlo vylepšit.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, Pá, 2013-05-24 12:43 | Ninja už: 6318 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

Je pátek. Co toho takhle využít a jít si někam sednout a pokecat?
Já jsem momentálně v Praze a chystám se jít do [url= http://www.prazacka.cz/rajska-zahrada.php]Rajské zahrady[/url], umístění (snad se zobrazí) ZDE.

Pokud bude mít někdo zájem poklábosit, případně se tam protáhnout na venkovních strojích, budu tam dnes, to je pátek 24.května, od dvou do čtyř. Podle počasí možná i déle. Budu na jedné z vyšších teras, jsou tam pinčesové stoly.
Případně pak můžeme k večeru do nějaké blízké hospůdky. Smiling

Tak, tolik k dnešnímu zkušebnímu srazu. Laughing out loud Pokud budou změny, zavčasu napíšu.

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.

Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, Pá, 2013-05-24 16:32 | Ninja už: 6318 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

Je tady freewifi zóna, kdyby měl někdo ještě stále zájem, jsem ještě stále zde. Smiling

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.

Obrázek uživatele Calime Istima Wilin
Vložil Calime Istima Wilin, Pá, 2013-05-24 16:53 | Ninja už: 5709 dní, Příspěvků: 2029 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prasatkova sekretarka, Recepční v lázních

Nebyla by tématičtější nějaká skládka či smetiště? ;o)

Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.

>(=^.^=)><(^..^)<

Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, Pá, 2013-05-24 17:11 | Ninja už: 6318 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak snad příště. Laughing out loud
Ještě chvilku tu posečkám, přečtu novou kapitolu fairy tailu a půjdu. Už začíná být chladno. Smiling

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.