Vložil rika chilli, St, 2013-04-03 15:02 | Ninja už: 4375 dní, Příspěvků: 175 | Autor je: Pěstitel rýže
tento obrázek je vážně nádherný , chtela bych se zeptat čím kreslíš jestli pastelkama ta jakýma ? ale stejne nikdy nebudu kreslit jako ty je to fakt užašné !!!
Vložil Poštolka, St, 2013-04-03 08:54 | Ninja už: 4400 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů
Chtěla bych umět inteligentně komentovat takovéto obrázky. Nejen, že je to technicky skvěle zpracované s pečlivě provedenými detaily; navíc se jedná o působivý obrázek, jaký hned tak z hlavy nevypadne. Zkrátka je to úžasný výtvor.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Ach jo, už nemám co k tvým obrázkům napsat, musím se opakovat. Krásné.
Sténajíc ve svých trámech škola šílí, že jsem se zrodil, abych zapálil ji.
pěkné, pěkné
Kreslíš moc hezky. Obrázek se rozhodně povedl. Ode mě máš 10 bodů.
Konečně jsi se zbavila té hrozné kýčovitosti, která se mi vždy na tvých obrázcích příčila. Tohle má nápad a zajímavé zpracování. Velmi dobré!
,,He's not the troll Konoha needs, he's the troll Konoha deserves."
~Prasatko
Opět nádhera. Skvělá atmosfera.
moc všem děkuji jak za hodnocení tak hlavně za komentáře, moc mě potěšily (je to kreslené pastelkami color peps)
děkuji za odpověď ohledně ,,pastelek,, a tvoje obrázky prostě m.i.l.u.j.u.
Ty seš prostě talent. Miluju tvoje obrázky a tenhle je úžasnej. Díky za něco, na co se můžu koukat pořád dokola a stejně se mi to bude líbit.
If You win, you live, If You lose, You die, If You don't fight, You can't WIN. ~Eren Jaeger
tento obrázek je vážně nádherný , chtela bych se zeptat čím kreslíš jestli pastelkama ta jakýma ? ale stejne nikdy nebudu kreslit jako ty je to fakt užašné !!!
Nádhera! Nic jiného snad ani nejde říct
božííí
Chtěla bych umět inteligentně komentovat takovéto obrázky. Nejen, že je to technicky skvěle zpracované s pečlivě provedenými detaily; navíc se jedná o působivý obrázek, jaký hned tak z hlavy nevypadne. Zkrátka je to úžasný výtvor.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
nádhera
uzasne ako vzdy