Hinata is back! >:D
No abych byla upřímná,po negativním komentování mých FA jsem měla strach cokoliv přidat :DD. No jsem zpátky a zase s Hinatou..
K obrázku ty rty nejsou otevřené!! Ale má rtěnku.
Je to čmáranice fixama ale ten obrázek se mě a kamarádce líbil tak proč to nezkusit ne?
Výsledek
Skóre: 6.4, Hlasů: 22
vypada tak trochu jako mirajane :DDD
:DDD
Fairy tail končí béhéhé
Takže k postavě Ta vůbec není špatně trefená, a to včetně ruky. I ten krk je dle mého v pohodě. Takže to chválím. Co se mi naopak nelíbí, je technické provedení. Samas použila termín "čmáranice fixama", který není daleko od pravdy. Prostě změť hrubých čar. Jak už tu padlo, tahy působí odbytě. Doporučuji příště pracovat pomaleji. Jo a s pastelkami ti to jde lépe.
Jestli tě baví kreslit, tak kresli a vkládej na Konohu až do aleluja a nenech se nikým odradit. Ovšem neuškodilo by přitom zmírnit slovník a neurážet hned každého, kdo tě nevynáší do nebes.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Za postavu děkuji ^-^ ..
Ano já vím ale řekla jsem že je to čmáranice a navíc je to kreslené večer, takže cílem bylo něco nakreslit a né nějaké umělecké dílo .
Ano příště se budu snažit mírnit slovník ale člověk má holt špatnou náladu když nemůže spát
Fairy tail končí béhéhé
No jako v celku docela hezké ,ale ty oči už mi přijdou moc přeslazené a ruka tu ti musim pochválit ,já se snažím rukám vyvarovat moc mi nejdou
Můžeš si věřit čemu chceš,ale moc to s tím sněním nepřeháněj,aby ti pak neopravdové nepřipadalo jako opravdové a opravdové jako neopravdové.
Každý je takový je takový jaký je. -To je má cesta ninji!
Ahoj, já nejsem moc veliký odborník, ale pokusím se ti poradit. Jak jsem si prohlížel tvůj obrázek mám k němu pár výhrad [možná to zde již někdo napsal, ale komentáře ostatních nečtu]:
Tak, jako první bych tě chtěl pokárat za přerušované obtahování. Vypadá to otřesně. Jestli mohu poradit, kup si tužku č.2, ořež jí tak aby z toho byl takzvaný "kůl". To je, když je jak říkal můj matikář tupá jak p***l. Tím se nezareješ do papíru, bude se snáz gumovat a když na ní nebudeš tlačit (jako že nebudeš !!) fixa jí perfektně překreje. Obtahovat a celkově kreslit budeš JEDNÍM tahem s tím, že nebudeš tah dělat víc jak jednou, když totiž obtahuješ třeba dvakrát stejnou čáru zvírazní se a pos... si tím celej obrázek-> a to je škoda.
Jako další bych ti asi vytknul tu pusu. To že je nakřivo a celkově je namalovaná jak prasečí p***l by mi tak nevadilo, ale to že je celá vybarvená a není rozeznat spodní a dolní ret je šokující [na jiné slovo jsem nepřišel]. Skus pusu nakreslit nějak takto: https://www.google.cz/search?hl=cs&biw=1359&bih=609&site=imghp&tbm=isch&...
Dál zmenši krk, zvětš ramena. Vlasy bych malonko vybarvil a né celé, jen tak aby byl vidět lesk. http://luxehdwallpaper.com/wallpaper/2012/11/komatsu-purple-hair-blush-a...
No a jestli jsi dočetla až sem, tak celkově na mě působí obrázek v celku kladně, i když Hinatka má velmí vyděšený výraz způsobený pusou a očima. Hodnotil bych to tak za 5-6 bodů+ 1 bod za snahu a odvahu ukázat to lidem na konoze+2 body za tvůj věk. Takže celkově ti dám známku 8 ok ?
Přeji hodně úspěchů a chuti do dalšího kreslení a holka, máš na to
Sláva
[Ps: omlouvám se za gramatiku, je nad sebou co koukám 3 chyby :D]
V každém z nás je schovaný démon a je jen na nás jestli se mu postavíme tak, jak Naruto...
Ve všem máš pravdu ale s tím krkem už mě štvete vám to furt přijde velký ale já nechchi aby byla bez krku!
Fairy tail končí béhéhé
To určitě ne, ale tento je opradvu moc veliký nezlob se
http://www.marcus-frings.de/text-nnj.htm
http://www.dace.co.uk/proportion.htm
a zde pro srovnání s tvím obrázkem : http://2.bp.blogspot.com/-u3JmlBiVKSk/URkBizS8s7I/AAAAAAAACGg/XnTC3V3FwW...
Ty máš krček asi 2x tak veliký.
V každém z nás je schovaný démon a je jen na nás jestli se mu postavíme tak, jak Naruto...
Není zas až tak velký. ¬.¬
U anime jsou větší krky sexi. Když se u tohoto obrázku podíváš na velikost hlavy a velikost krku,vypadá to normálně.
S krkem si myslím,že se mýlíš.
Nice Nemám k tomu co dodat ^^
Všechni obrázky co mám na konoze jsou mojí mladší sestry ..
No dalo by se to ještě hodně upravit, plynulejší tahy a větší důraz na detaily(třeba ty oči by se daly fixama zvládnout), ale je to docela povedené 6/10
Nemůžu si pomoct, ale vážně se mi to strašně líbí
Možná mi přijdou trošku divný oči (to obočí radši vynechám) , za to ale ty vlasy jsou úžasný
Na tý ruce to má tetování ?
OYEB.!
And AGAIN and AGAIN, AGAIN and AGAIN.
Monster don't sleep under your bed, they live in your heart
Na světě jsou věci, které prostě nemají konkurenci * http://www.youtube.com/watch?v=4jd0Hold4So *
S tím obočím máš pravdu
Bohužel když člověk něco přetáhne černou fiyou je to v pr**li.
Fairy tail končí béhéhé
Chcem sa spýtať: čo to je hento na jej ruke? tipujem, že nejaké tatoo, ale čo...?
Yep
Fairy tail končí béhéhé
No a je to nejaký konkrétny tvar, lebo mne momentálne nič nanapadá
ináč: chválim vlasy
Pěkné, jen ty tahy by mohli být plynulejší u mě 6/10.