manga_preview
Boruto TBV 09

Yukino

Obrázek uživatele Yukino
Yukino je právě na misi (tzn. offline).
Nindžou již
17 roky 13 týdny
Poslední vstup do Konohy
Pátek, Listopad 21, 2008 - 21:58

Mise

Hodnost: Prostý občan (bodů: 0) (info)
Yukino se žádných misí neúčastnil(a).

Anime a Manga

Nejoblíbenější Anime a Manga
Kareshi Kanojyo no Jijyou
Anime, které jsem viděl(a)

3x3 Eyes OVAs, Abenobashi Mahou Shotengai, Agent Aika, Ai no Kusabi (movie), Ai no Wakakusa Monogatari, Ai Shite Night, Ai to Yuuki no Pig Girl Tonde Buurin, Angel Sanctuary, Anime Sanjushi, Arashi no Yoru ni, Attack No.1, BECK /.../,Biohunter, Black Lagoon /../, Bleach/180/-OVA 1,2,+movie, Blue Submarine No.6, Boku wa Imouto ni Koi wo Suru, Boku wa Kono Kaeranai OVA, Boys Be..., Byousoku 5 Centimeter, Captain Tsubasa, Captain Tsubasa (2001), Card Captor Sakura -movie 1, Cat´s Eyes, Chikyuu Shoujo Arjuna, Chrno Crusade, Cinderella Boy, City Hunter, City Hunter movies, Comic Party, Cowboy Bebob, Cowboy Bebob movie, Crush Gear Turbo, Cutey Honey, Darker than Black /5/, Digimon 1,2,3, DNA2, Dragon Ball, Dragon Ball Z -movie 4, Dragon Ball GT, Excel Saga, Full Metal Panic, Full metal Panic 2nd Raid, Full Metal Panic Fumoffu, Fushigi no Umi no Nadia, Fushigi Yuugi, Gantz, Get Backers /22/, Ghost in the Shell movie 1, Ghost in the Shell SAC 2nd GIG, Great Teacher Onizuka, Green Green, Golden Boy, Gravitation, Gravitation OVA, Gunslinger Girl, Hachijunichikan Sekai Isshuu, Hagane no Renkinjutsushi- movie, Haruka Naru Toki no Naka de OVA+movie, Hellsing, Hellsing OVA 1,2,3, Honoo no Mirage +OVA, Hoshi no Koe, I`ll/CKBC, Initial D 1st,2nd,3rd,4th Stage, Interlude, Inuyasha/../-movie 1,2,3,4, I's OVA 1,2, Itazura na KISS /../, Jin-Roh, Jyu-Oh-Sei, Kamikaze Kaitou Jeanne, Kareshi Kanojyo no Jijyou, Karimero, Kenyu Densetsu Yaiba, Kikou Kantai Dairugger XV, Kizuna OVA, Kyou Kara Ore Wa!!, Lady Oscar, Last Exile, Lesson XX OVA, Licensed by Royal (L/R), Love Hina, Loveless, Mahou Tsukai Tai, Maison Ikkoku, Majutsushi Orphen, Majutsushi Orphen Revenge, Makai Toshi Shinjuku, Medabots, Megami Kouhosei, Meitantei Conan /../, Meitantei Conan OVA Conan vs Kid vs YAIBA, Meitantei Conan movie 1,9, Midori no Hibi, Mila & Shiro, Moero! Top Striker, Moldiver, Mononoke Hime, Musekinin Kanchou Tylor (OVA), Mushishi, Najica, Nanatsu no Umi no Tico, Naruto 1-220 -movie 1,2,3, Ninja Ryuukenden, Nishi no Yoki Majo, Noir, Onegai Twins, One Piece /.../,One Piece movies 1-7, One Piece specials, Otogi-Juushi Akazukin OVA, Ouran Koukou Host Club, Papa to Kiss in the Dark OVA, Pretear, Project Blue Earth SOS, Puni Puni Poemy, Ranma 1/2 -movie1,2 -OVAs, Record of Lodoss War - Chronicle of the Heroic Knight, Princess Princess, Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan - Tsuiokuhen (OVA 1), Rurouni Kenshin: Seisouhen (OVA 2), Sei Juushi Bismarck, Seton Doubutsuki: Risu no Banner, Sailor Moon, Sailor Moon movie 1,2,3, Saishuu Heiki Kanojo, Saishuu Heiki Kanojo OVA (1,2), Samurai Champloo, Seikimatsu Darling, Sen to Chihiro no Kamikakushi, Shin Hokuto no Ken - Fist of the North Star OVA, Shoujo Kakumei Utena: Adolescence Mokushiroku (movie), Slam Dunk, Slam Dunk movie 1, Slayers, Sousei no Aquarion, Spriggan, Teenage Mutant Ninja Turtles, Tenbatsu Angel Rabbie, Tenchi Muyo season 1,2, Tenjou Tenge, Tenjou Tenge OVA 1,2, Tenkuu no Escaflowne, Tenkuu no Escaflowne movie, The King of Fighters Another Day OVA 1-4,, Toki wo Kakeru Shoujo, Tokyo Babylon OVA, Trigun, Umi ga Kikoeru, Urusei Yatsura, Vampire Hunter D - Bloodlust, Vandread serie 1, VEXILLE -2077 Nippon Sakoku-, Wata no Kuni Hoshi (The Star of Cottonland), Wedding Peach, Wedding Peach DX, Wolf´s Rain, Wolf´s Rain OVA, X TV, X movie, Yamato Nadeshiko Shichi Henge, Yu Gi Oh, Yuu Yuu Hakusho, ...

Zajímá mě
Anime i Manga
Nejoblíbenější postava
v každom anime je nejaká, ale tha... Abarai Renji ^_^

Naruto

Oblíbená postava
Kakashi Hatake
Naruto sleduji
S Českými titulky

Nindža karta

Bydliště
Slovensko :)
Pohlaví
Holka
Moje oblíbená hudba

hmmm... to sa veĺmi nedá definovať, ale.. mám rada HOME MADE KAZOKU, nobydy knows+, Asian Kung-Fu Generation, Orange Range, Back-ON su fajn, Maaya Sakamoto ma fajn pesničky, ale.. celkovo, počúvam najčastejšie len japonskú hudbu. je toho mnoho Smiling

Můj sen

hmm.. ísť raz (nielen raz ^_^) do Japonska. Reálnosť tohto sna je nulová, ale šak.. sen, je sen, a može sa sať skutočnosťou, snad raz Eye-wink


Podpis