manga_preview
Boruto TBV 11

WalkingEvil

Obrázek uživatele WalkingEvil
WalkingEvil je právě na misi (tzn. offline).
Nindžou již
12 roky 20 týdny
Poslední vstup do Konohy
Neděle, Prosinec 22, 2013 - 23:42

Mise

Hodnost: Prostý občan (bodů: 0) (info)
WalkingEvil se žádných misí neúčastnil(a).

Anime a Manga

Manga, kterou jsem četl(a)

Naruto Shippuden, Bleach, Nura: Rise of the Yokai Clan, Katekyo Hitman Reborn, Shugo Chara! Encore!, Say "I Love You", Beast Master, Black Bird, Kyou,Koi wo Hajimemasu, Dengeki Daisy, Ratman, Strobe Edge, Half Prince,.

Nejoblíbenější Anime a Manga
Code Geass...
Anime, které jsem viděl(a)

Zero no Tsukaima, Zero no Tsukaima Futatsuki no Kishi, Zero no Tsukaima Princess no Rondo, Nana, Trinity Blood, Kimi ni Todoke, Kimi ni Todoke 2nd Season, K-On!, K-On!!, Special A, Vampire Knight, Vampire Knight Guilty, Bleach, Bokura Ga Ita, Naruto, Naruto Shippuden, Kaichou no Maid-sama, Ouran High School Host Club, Clannad, Clannad After Story, Bakuman, Bakuman II, Zero no Tsukaima F, Fairy Tail, Kateikyoushi Hitman Reborn, D.Gray-Man, Toradora!, Durarara, Nurarihyon no Mago, Nurarihyon no Mago Sennen Makyou, Inu x Boku SS, Brave 10, Shugo Chara, Shugo Chara!! Doki, Shugo Chara! Party!, Angel Beats, Hyakko, Black Rock Shooter, Sankarea, Papa no Iukoto wo Kikinasai!, To Aru Majutsu no Index, To Aru Majutsu no Index II, Acchi Kocchi, Mirai Nikki, Guilty Crown, Haiyore! Nyaruko-san, Ao no Exorcist, No.6, Shakugan no Shana, Shakugan no Shana II, Shakugan no Shana III Final, Hakuouki: Shinsengumi Kitan, Hakuouki: Hekketsu-roku - Shinsengumi Kitan, Strawberry Panic, Sword Art Online, Chuunibyou demo Koi ga Shitai!, Steins;Gate, Kokoro Connect, Tonari no Kaibutsu-kun, Sukitte Iinayo, Tari Tari, Oda Nobuna no Yabou, K, Mahou Shoujo Madoka Magica, Hanasaku Iroha, Ookami-san to Shichinin no Nakamatachi ...

Zajímá mě
Anime i Manga
Nejoblíbenější postava
Akiyama Mio

Naruto

Oblíbená postava
Konan, Uzumaki Kushina, Nimikaze Minato, Uchiha's brothers
Oblíbené Jutsu
Shikigami no Mai
Postava, kterou nesnáším
Sakura, Karin, Kabutomaru, Konohamarova groupa, Shinnou
Naruto sleduji
S Českými i Anglickými titulky
Kam chci patřit
Akatsuki

Nindža karta

Okres
Nechci uvést
Bydliště
Amegakure
Pohlaví
Holka
Moje oblíbená hudba

Iron Maiden, Avenged Sevenfold, Metallica, System of a Down, AC/DC, Within Temptation, Sum 41, Blink 182, Dead by April, Black Veil Brides, Nightwish, The Agonist, Trivium, Children of Bodom, Die Apokalyptischen Reiter, Dimmu Borgir, Bullet for My Valentine, Amon Amarth, Three Days Grace, Marilyn Manson, Green Day, Suicide Silence, In Flames, Muse, Cradle of Flith, Sonata Arctica, Ill Nino, Burden of a Day, Asking Alexandria, A Day to Remember, Bring Me the Horizon, Eyes Set to Kill, Paramore, Dragonforce, Norther, Rise Against, Pink Floyd, Sienna Skies, We Are the Ocean...


Podpis