manga_preview
Boruto TBV 14

Tessuke Chougenbou

Obrázek uživatele Tessuke Chougenbou
Tessuke Chougenbou je právě na misi (tzn. offline).
Nindžou již
14 roky 42 týdny
Poslední vstup do Konohy
Sobota, Únor 13, 2010 - 18:53

Mise

Hodnost: Prostý občan (bodů: 0) (info)
Tessuke Chougenbou se žádných misí neúčastnil(a).

Anime a Manga

Nejoblíbenější Anime a Manga
Naruto, YNSH a Junjou Romantica
Anime, které jsem viděl(a)

Anime od kterých se nemůžu odtrhnout, kdyby se to někomu podařilo...nevěřte mu odtrhnout se od nich není možné xD: Naruto, Naruto Shippuden (překvapivě), Death Note, Hell Girl, Paradise Kiss, Full Metal Panic, Chrno Crusade, Ghost Stories, Kyoro - chan xD
Anime, které mám ráda ale není to nic dech beroucího: Honey and Clover, Bleach, Kaleido Star, Mew Mew Power, Blood +, Inuyasha, Cowboy Bebob, Trigun, Spirála, Slayers...
A anime, které jsem viděla jenom párkrát: Blue Gender, Digimon, Kamichu, Detective Conan, Ayakashi Ayashi, Hrabě Monte Christo, Yu Yu Hakasho, Full Metal Alchemist, Romeo a Julie...
Myslim, že je to všechno, heh...Smiling

Zajímá mě
Anime i Manga
Nejoblíbenější postava
Saya, Misa Amane, Kira, L, Miwako, Červánek :), Ichimoku Ren, Sousuke, Tessa, Kaname, Momoko...

Naruto

Oblíbená postava
TenTen, Temari, Gaara, Sasori, Hinata a Neji, Deidara, Uchiha Madara (na něj nesahat, ten je jenom můj xD)
Oblíbené Jutsu
Rasengan, Mangekyou Sharingan, Chidori Nagashi, Hakkeshou Kaiten...
Naruto sleduji
S Českými titulky
Kam chci patřit
Vodopádová

Nindža karta

ICQ
575262270
Věk
13
Pohlaví
Holka
Moje oblíbená hudba

Jsem blázen do openingů a endingů ať už z Naruta, nebo z jiného Anime...prostě si nemůžu pomoct, ale jinak poslouchám kromě J - music i Linkin Park, Paramore, FOB, Escape the Fate, Blink 182, Cute is what we aim for, Good Charlotte, 30 seconds to mars, Simple Plan...

Můj sen

Odstěhovat se do Japonska, kreslit a vymýšlet Anime i Mangu, jít na Cosplay (neptejte se co jsem to za Otaku, když jsem na Cosplayi ještě nebyla) a takovej normální realistickej sen na závěr: Setkat se s Uchihem Madarou xD...Jo a být Kage samozřejmě xD!!!


Podpis