manga_preview
Boruto TBV 08

shogy

Obrázek uživatele shogy
shogy je právě na misi (tzn. offline).
Nindžou již
12 roky 48 týdny
Poslední vstup do Konohy
Středa, Červen 26, 2019 - 21:52

Mise

Hodnost: Pěstitel rýže (bodů: 23) (info)
Výsledky misí, kterých ses účastnil(a).
Typ miseSplněnoNesplněnoVzdánoAktivníCelkem
C10102
B10001

Fan Art a Fan Fiction

Počet Fan Fiction: 1

Anime a Manga

Manga, kterou jsem četl(a)

Richard III.
Temné metro
Kanonina ruka

Anime, které jsem viděl(a)

naruto/shippuden,boruto,Yu Yu Hakusho,pokemon,beyblade,kissxiss,kanokon,ane to boin,tonagura,death note,zero no tsukaima,Zámek v oblacích,journey to Agartha,high school of the death,sora no otoshimono(forte),soul eater,yumeria,fairy tail,bleach,loveless,hellsing,nyan koi,slap up party,Ore-tachi ni Tsuba wa Nai,Kovboj Bebop: Lovec odměn,Fate Zero,Fate Stay Night,Omamori Himary,Hidan no Aria,Inujasha,Kore wa Zombie desuka,Guilty Crown,Fullmetal Alchemist,Kuttsukiboshi,Utawarerumono,Gintama,D.gray-man,Bakemonogatari,Dakara Boku-wa H ga Dekinai,Cyber city,Black rock shooter,Oda Nobuna no Yabou,Sword Art Online,YuruYuri,Princezna Mononoke,Strike Witches,Girls und Panzer,Devil-May Cry,Rosalio to Vampire/CAPU2,Angel Beats,Freezing,Air Gear,Vampire Knight,Tenjou Tenge,Tengen toppa Gurren Lagann,Sekirei/PE,Seiken no Blacksmith,Gunslinger girl,Full metal panic,Maji-de-Watashi-ni-Koi-Shinasai,Maoyuu Maou Yuusha,To aru majutsu no index,Nisemonogatari,Ao no exorcist,Durarara,Mirai Nikki,Vexille,K-on!,Kaichō wa Maid-sama!,Sankarea,Darker than Black,Samurai Chaploo,Karneval,Berserk,Katekyo Hitman Reborn,Accel World,Pandora Hearts,Shigurui,Shuffle,Higurashi no naku koro ni,Gankutsuou,Eve no Jikan,Cesta do fantazie,Laputa,Tokyjští kmotři,Sword of stranger,Můj soused Totoro,Seirei no Moribito,Chrono Crusade,Daisuke Niwa Angel,Chobits,Btooom,Higashi no Eden,Infiniti Stratos,Claymore,Kaze no stigma,Nurarihyon no mago,Weiss Survive,Zetsuen no Tempest,date a Live,Deadman Wonderland,Kuroshitsuji,Witchblade,.hack//roots,un-go,High school,Walkure romanze,Arcana Famiglia,Beelzebub,Rave Master,Viper's creed,Last Exile,Samurai 7,Blood lad,Brave 10,kill la kill,Log Horizon,Outbreak company,K-project,Amatsuki,07 Ghost,Asu no youchi,Tiger and Bunny,Mushibugyo,Black Lagoon,Great teacher Onizuka,Natsume Yuujinchou,Dantalian no Shoka,Busou Renkin,Noragami,Yahari Ore no Seishun Love Come,Sayonara Zetsubou Sensei,Kore ga Watashi no Goshujin-sama,No Game No Life,Amaenaide yo!!,Hataraku Maou-sama!,Bakuman,Kenichi,Ben to, Black Bullet,Zetman,Ichiban Ushiro no Daimaou,Kyou Kara Maou,Needless,R-15,Donten ni warau,Akame ga kill,Kami nomi zo shiru sekai,Seikoku no dragonar,Tokyo ghoul,Black cat,Garo, Madam no Ou to vanadis,Dance in the vampire bund,Break Blade,Blade and Soul,Bamboo blade,Ozuma,Nanatsu no Taizai,Mahouka Koukou no Rettousei,Gantz,Kyoukai no kanata,Suisei no Gargantia,Seikon no quaser,Ansatsu Kyoushitsu,Togainu no Chi,Steins Gate,Absolut Duo,Owari no Seraph,Zombie Loan,Nobunaga the fool,Koukaku no regios,Cross ange,Shinrei Tantei Yakumo,Jormungand,Murder Princess,Little busters,Hunter x Hunter,Erementar Gerad,Shokugeki no Soma,Chaos Dragon,Prisen School,Overlord,Bikiny Warriors,God Eater,Gate,Rokka no Yuusha,Ushio to Tora,Gangsta,Avanger,Gensou Maden Saiyuuki,Mahou Sensou,Isuca,Monochrome Factor,Detroit Metal City,Strike the Blood,Seiken Tsukai no World Break,Trinity seven,Itsuka Tenma no Kuro Usagi,Triage X,Fuuun Ishin Dai Shougun,Machine-Doll wa Kizutsukanai,Phi Brain,One-Punch Man,Medaka box,Shirogane no Ishi: Argevollen,Magi,Seitokai Yakuindomo,Dance with Devils,Trinity Blood,Bubuki Buranki,Dimension W,Heavy Object,Schwarzesmarken,Diving Gate,Dagashi Kashi,Terra Formars,Prince of Stride: Alternative,Phantasy star online,Code Breaker,Magic Kaito,Saijaku Muhai no Bahamut,Hai to Gensou no Grimgar,Persona 4,Joker Game,Endride,Bungou Stray Dogs,Taimadou Gakuen 35 Shiken Shoutai,Bushi Road,Boku no Hero academia,Buddy Complex,Sakamoto Desu ga,Seisen Cerberus,Sousei no Onmyouji,Nejimaki Seirei Senki,Gakusen Toshi Asterisk,Kuromukuro,Koutetsujou no Kabaneri,Captain Earth,Inou Battle wa Nichijou-kei no Naka de,Reikenzan,Manyuu Hiken-chou,kakumeiki valvrave,Dungeon ni Deai o Motomeru no wa Machigatte Iru no Darou ka,Druaga no Tou,Dramatical murder,Hundred,Hamatora,luck and logic,Seirei Tsukai no Blade Dance,Initial D,Densetsu no yusha no densetsu,Bakemono no ko,Sengoku no Basara,Hitori no Shita,Servamp,Taboo-Tattoo,Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu,Mob Psycho 100,Shingeki no Bahamut,Qualidea Code,Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo!, C: The Money of Soul and Possibility Control,Death Parade,Ryuugajou Nanana no Maizoukin,Baka to Test to Shoukanjuu,Sacred Seven,JoJo's Bizarre Adventure,Haikyuu!!,Cheating Craft,Bloodivores,Nanbaka,Baccano!,Shuumatsu no Izetta,Overdrive,Wangan midnight,Rail wars,Hitsugi no Chaika,Grisaia no Kajitsu,Gunslinger Stratos ,Seikaisuru Kado,Zero kara Hajimeru Mahou no Sho,Granblue Fantasy,Roku de Nashi Majutsu Koushi to Akashic Records,Clockwork planet,youjo senki,Kuroko no basket,Knights and magic,Quanzhi Gaoshou,Kakegurui,Jikan no Shihaisha,Black Clover,Inuyashiki,Hokuto no Ken,Ajin,Juuni Taisen!,Death March kara Hajimaru Isekai Kyousoukyoku,Isekai wa Smartphone to Tomo ni,Fractale,UQ holder,Megalo box,Persona 5,Mondaijitachi ga Isekai Kara Kuru Sou Desu yo?, Arslan Senki, Isekai Maou to Shoukan Shoujo no Dorei Majutsu, Saredo Tsumibito wa Ryuu to Odoru, Grancrest Senki, Saredo Tsumibito wa Ryuu to Odoru, Keijo,Isekai Maou to Shoukan Shoujo no Dorei Majutsu,Satsuriku no Tenshi,Tenrou: Sirius the Jaeger,Tensei Shitara Slime Datta Ken, RErideD, Radiant, Goblin Slayer, Ulysses, Hyakuren no Haou to Seiyaku no Valkyria,Irozuku Sekai no Ashita kara,Bakuon!!,Kino no tabi,Dororo, World trigger,Kenja no Mago,...

Zajímá mě
jen Anime
Nejoblíbenější postava
řekněme že nelze vybrat jednu...

Naruto

Postava, kterou nesnáším
sasuke,sasuke,orochimaru,kabuto,sasuke,obito,sasuke...
Naruto sleduji
S Českými titulky
Kam chci patřit
Listová (Konoha)

Nindža karta

Okres
Mladá Boleslav
Věk
21
Bydliště
tam kde je jídlo a postel, mraky jídla :3 ....
Pohlaví
Kluk
Můj sen

umm... ani nevím jestli nějakej mám...
Asi si jen užívat, nekoukat na peníze, nepracovat když nechci... xD

Nejlepší jídlo
V poslední době možná pizza :D etó, ty jména jsou bug, tak si jich nevšímejte

Podpis

[url=http://147.32.8.168/?q=node/100873